וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את ג'ייסון ריץ'

4.8.2009 / 8:12

אחרי שהחתימה את ג'פרסון ומשה מזרחי, צורף הגארד של קאנטו. אשכנזי: "תהיה לו השפעה משמעותית על הקבוצה"

מכבי חיפה החתימה את הגארד האמריקאי ג'ייסון ריץ' ששיחק בעונה האחרונה במדי קבוצת קאנטו האיטלקית. בין הצדדים התנהלו מגעים בשבועיים האחרונים, כאשר בחיפה האיצו את השיחות בימים האחרונים ובמהלך היממה הקרובה נסגרה עסקת העברתו של השחקן. "אנחנו מאוד מרוצים מההחתמה של ג'ייסון ריץ', כיוון שהוא מזכיר לי מאוד את דבון ג'פרסון", אמר הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן. "ריץ' הוא שחקן צעיר עם יכולת אתלטית נדירה וכישרון מרשים, והוא יוכל לשפר את כישוריו בחיפה ואת הקבוצה עצמה".

"ג'ייסון משחק בסגנון שאני רוצה להנחיל לקבוצה, סגנון מהיר, אתלטי ועם מנטליות הגנתית", אמר המאמן אבי אשכנזי. "אני מאוד מרוצה מההחתמה הזאת ואני מאמין שלריץ' תהיה השפעה משמעותית על הקבוצה העונה".

הקבוצה החתימה בימים האחרונים את משה מזרחי ודבון ג'פרסון לעונה הקרובה, ובמקביל מחפשת להתחזק בעמדת הרכז כשבין המועמדים נמצאים עמית בן דוד, מורן רוט, יוגב אוחיון ודרור חג'ג'.

ריץ' (23, 1.91) יליד פנסולה, פלורידה, נחשב לאחד השחקנים המבטיחים בתיכונים ואף הוזכר כאחד השחקנים הטובים בכל התיכונים בארצות הברית בשנת 2004. ריץ' החל את לימודיו במכללת פלורידה סטייט, בה ביצע התקדמות משמעותית בין העונה הראשונה לשנייה ובין השלישית לרביעית כשבאחרונה רשם מספרים של 14.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק.

לאחר שלא התקבל לדראפט חתם במדי קאנטו האיטלקית שם היה שחקן משלים וב-30 משחקים רשם 9.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק.

עדכון ראשון: 23:03, 03/08/09
עדכון אחרון: 08:12, 04/08/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully