וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

אחרי קיץ ארוך, מייגע ומלא תהפוכות, הוכיחה הקבוצה של יצחק שום שלא נס ליחה. טל, יצחקי ועזריאל כבשו, וייסברג איזן זמנית

המחזור הראשון של גביע הטוטו המשיך היום (שני) כאשר בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו בראשון לציון במסגרת בית ד', בסופו של המשחק הייתה זו ידה של מחזיקת הגביע על העליונה שניצחה 1:3. עידן טל העלה את בית"ר ליתרון אחרי חצי שעה של משחק. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה איזן באופן זמני אלון וייסברג את התוצאה והפיח תקוות אצל נתי עזריה, אלא שרק עשר דקות חלפו וברק יצחקי השיב את היתרון לבית"ר. בדקה ה-87 כבש המחליף חן עזריאל את השלישי.

גומא אגייאר ספונסר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין יו"ר. ברני ארדוב
מושיעי בית"ר שחילצו אותה מהבור, יכולים כרגע לרוות נחת מהקבוצה. אגייאר וקורנפיין/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ומכבי נתניה עברו קיץ מלא בתלאות. בעלים שמנסים בכל מאודם להתנתק מהמועדון ומנסים למכור כל מה שקיים, כשעל חיזוק כמובן אין על מה לדבר. כמו כן, בעיות כלכליות אינספור שהעיבו על ההכנות לעונה ועוד ועוד.

אלא שבית"ר מצאה מושיע לבסוף, גומא אגייאר, והצליחה להשאיר את רוב הסגל שלה מהעונה שעברה. הערב הגיע ניסוי הכלים הראשון של מחזיקת הגביע והיא עברה את טבילת האש שלה בהצלחה. הקהל הבית"רי הגיע כמובן, והוא ראה קבוצה מתואמת ששיחקה טוב מאוד באופן יחסי למשחק ראשון העונה.

עם בנאדו, ורד, ויסה, ברוכיאן, טל, יצחקי ושות,' ושום על הקווים בית"ר תוכל לדבר חזק העונה. דווקא אחרי הקיץ הקשה שעברה הקבוצה ינסו חבריה להוכיח את עליונות הסמל הבית"רי והעובדה שהוא יותר חזק מהכול, גם מהכסף.

מכבי נתניה ממשיכה לנסות למצוא את ההתאמות הדרושות לה. אחרי שדניאל יאמר עשה מכירת חיסול בקיץ, נתניה הפכה מקבוצה חצי-זוהרת עם לותר מתיאוס לקבוצה אפורה, אלא שהצעירים השאפתניים שלה יכולים לזרוח. ייקח להם זמן ללמוד לשחק אחד עם השני, כשהמשימה של עזריה - לחבר את כולם - תהיה לא קלה. זה יכול להצליח בגדול ונתניה תעשה הפתעה, זה גם יכול להיכשל לגמרי.

מהלך המשחק

דקה 9 - ברק יצחקי התרומם, נאטור הצליח להדוף את הנגיחה הקלילה שלו.

דקה 12 - כדור חופשי לנתניה. ימפולסקי היה הראשון להגיע, אבל הנגיחה שלו חמקה חצי מטר ליד הקורה של הרוש.

דקה 14 - טוטו תמוז המשיך כדור רוחב משבעה מטרים, אבל נאטור בהצלה נהדרת מנע שער בטוח.

דקה 17 - ברק יצחקי מצא במסירה מ-ד-ה-י-מ-ה את טוטו תמוז, אך החלוץ שוב במקום לקרוע את הרשת ולהאדיר עוד יותר את כדור הברק החמיץ.

דקה 30 - גול! הכדור הגיע לעידן טל, שמכ-20 מטרים שלח בעיטה לא חזקה, שפגעה בברכו של מעוז סמיה, הוסטה וחדרה לפינה של נאטור.

דקה 53 - גול! פעולה יפה של אוראל דגני השאירה בכדור עומק מצוין את אלון וייסברג באחד על אחד מול הרוש, וייסברג הצליח להקפיץ קטנה ולכבוש, 1:1.

דקה 63 - גול! חן עזריאל עשה מהלך יפה באגף שמאל, והעביר כדור קשתי על האדמה, יצחקי הגיע מאחור ושלח לפינה של נאטור. בית"ר שוב שבה ליתרון 1:2.

דקה 87 - גול! חן עזריאל קיבל כדור רוחב טוב מאוד מטאליס, שפרץ מצד ימין, ועל סף תיבת החמש שלח פס לא חזק, נאטור פגש את הכדור, שחמק לו והתגלגל פנימה, 1:3 לבית"ר ירושלים.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלירן דנין (אבי ריקן, 56), אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמואל קוזוקין (איתן טיבי, 60), עידן ורד (טאליס פריירה, 74), ג'וניור ויסה (קובי מויאל, 46), אבירם ברוכיאן, עידן טל, טוטו תמוז (חן עזריאל, 55), ברק יצחקי.

הרכב מכבי נתניה: טארק נאטור, טארס שולקובסקי, מעוז סמיה, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, רביד גזל (ריף מסיקה, 57), אמייה טגה, דלה ימפולסקי, שניר גואטה (גיא עבנד, 80), אלון וייסברג (פיראס מוגרבי, 77), אובודו אוקוצ'ה.

טוטו תמוז שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הרבה החמצות, יותר מדי. טוטו תמוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully