וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מחזרת אחרי עמית בן דוד

3.8.2009 / 18:27

גארד מכבי חיפה, ששיתף פעולה עם גיא גודס כשחקן בראשל"צ, מחזיק בהצעה מירושלים אך גם מכבי חיפה מעוניינת להשאירו

בעוד שוק ההעברות החל להתעורר כשמספר קבוצות החתימו ביומיים האחרונים, הפועל ירושלים של גיא גודס טרם החתימה שחקן לקראת העונה הקרובה ולמעשה סגל הקבוצה כולל רק את יובל נעימי. בירושלים מנסים לסכם את עסקת העברתו של ליו ליונס ממכללת מיזורי, כשההערכות הן שבימים הקרובים יחתם החוזה, אך בינתיים פועלת הקבוצה בשוק הישראלי ובין השחקנים שפנתה אליהם הקבוצה נמצא גארד מכבי חיפה עמית בן דוד. בקבוצה הציעו לבן דוד להלחם על עמדת הרכז עם יובל נעימי, אך בשלב זה בן דוד, שמחזיק בהצעה מחיפה, טרם השיב להצעה.

"דיברנו עם עמית בן דוד כבר לפני כמה זמן", אמר היום (שני) גיא גודס מאמן ירושלים בתגובה לידיעה,." דיברנו כמעט עם כל הישראלים בליגה. יש סיכוי שבן דוד יגיע במחיר מסוים, מחיר שיתאים לנו. אני רגוע מהמצב בשוק, אני לא משלם כסף מהבית על השחקנים, נביא את השחקנים במסגרת התקציב שלנו, כמו כל יתר הקבוצה בליגה. אני מקווה שעסקת ליו ליונס תיגמר כמה שיותר מהר".

בן דוד (31, 1.90) גדל בנערים של מכבי תל אביב ובגיל נוער עבר למכבי רעננה, בעקבות ההצלחה שלו בתיכון "מטרווסט". אחרי שלא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת של רעננה החל בנדידה שכללה את הפועל חולון, הפועל צפת ועירוני נהריה עמה עלה לליגת העל. את הפריצה האמיתית שלו עשה בן דוד במכבי ראשון לציון, שם שיחק עם גיא גודס, אך אחרי עונה אחת חזר לעירוני נהריה והיה נחשב למנהיג של הקבוצה. ב-2007/8 אחרי 4 עונות בנהריה, עבר לגלבוע/עפולה עמה ירד לליגה השנייה. העונה חזר לשתף פעולה עם אבי אשכנזי במכבי חיפה, והיה אחד מהברגים המשמעותיים בקבוצה עם 5 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully