וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון סשנס מתקרב לניו יורק

שחקנה החופשי של מילווקי צפוי להסכים להצעה של הניקס, הבאקס לא ישוו אותה. בוסטון החתימה את שלדן וויליאמס

אחד השחקנים המבוקשים האחרונים שנותרו בשוק השחקנים החופשיים הוא רמון סשנס. רכז מילווקי בעונות החולפות הוא שחקן חופשי מוגבל, ועל אף שבבאקס מעוניינים להשאירו, בחודש האחרון הם נתקלו בעניין רב מצד ניו יורק, שחושקת בשחקן לא פחות. סוכנו של הרכז, צ'אבי וולס, הודיע כי סשנס צפוי לקבל את הצעתה של הניקס, ככל הנראה היום (שני) או מחר.

"שיחקנו תופסת עם הניקס במשך השבועיים האחרונים. אני בטוח שהמצב עם ניו יורק או קבוצה אחרת יתבהר ביומיים הקרובים, ונבין מה קורה", אמר וולס. סשנס בן ה-23 מחפש חוזה של כ-30 מיליון לחמש העונות הקרובות, והניקס עשויים להציע לו קצת פחות מהסכום הנקוב, כאשר גם אפשרות של חוזה לעונה אחת נשקלת על ידי הג'נרל מנג'ר של המועדון, דוני וולש.

מילווקי, מצידה, נמצאת בצרות כלכליות, והיא לא צפויה להשוות את הצעת הניקס, אם וכאשר תגיע. הבאקס, שבחרו בדראפט האחרון את ברנדון ג'נינגס ומייעדים לו את עמדת הרכז הפותח, עשויים לחפש אופציה זולה יותר לעמדת הרכז המחליף, וכך או כך, נדמה כאילו גם אם סשנס לא ינחת בניקס בסופו של דבר, במילווקי הוא כבר לא יישאר בעונה הבאה.

* לאחר שהחתימה לפני מספר שבועות את ראשיד וואלאס, המשיכה לחזק הערב (שני) בוסטון את הקו הקדמי שלה, הפעם עם החתמתו של שלדן וויליאמס לעונה אחת תמורת 1.3 מיליון דולר. הפורוורד, בוגר מכללת דיוק והבחירה החמישית והמאכזבת של דראפט 2006, לא הצליח לבסס את מקומו בליגה עד כה, ובעונה שעברה קלע 4.7 נקודות למשחק במינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully