וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור פורת חתם לשנתיים בהפועל עפולה

3.8.2009 / 16:14

הפורוורד חוזר לעולה החדשה: "נשאף להגיע לפלייאוף העליון". אלי רבי: "האישיות שלו תתרום לעיצוב הקבוצה"

הפועל עפולה, העולה חדשה לליגת העל, החתימה היום (שני) את הפורוורד גור פורת, ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי חיפה, לשנתיים הקרובות. פורת, שגדל במועדון, ואף העלה את הקבוצה לליגת העל לפני שלוש שנים, ניהל בתקופה האחרונה מגעים עם הקבוצה כשגם מכבי חיפה ועירוני נהריה הביעו רצון להחתים את השחקן אך פורת העדיף לחזור לעפולה. השחקן יערוך אימון ראשון בקבוצה, כבר מחר ביחד עם יתר השחקנים החתומים בקבוצה, נועם מטלון, אורי כהן מינץ, שיר לביא, אבי נניקשוילי וחנן בוסקילה.

"מהרגע שהחתחלנו את ההכנות לעונה סומן גור פורת כאחד מהיעדים המרכזיים בכל מה שקשור לשחקנים הישראלים", אמר בתגובה להחתמה מאמן עפולה אלי רבי. "אני שמח מאוד שצירפנו את גור בסופו של דבר. לגור פורת יש תכונות של שחקן שגדל באיזור, והאישיות שלו תתרום לא מעט לעיצוב של הקבוצה ואני מקווה מאוד שביחד איתו נעשה עונה מוצלחת".

"אני מאוד שמח לחזור לעפולה", אמר פורת לאחר החתימה. "זה מקום שגדלתי בו, אני מכיר את האנשים זה סוג של משפחה בשבילי. מאוד התרשמתי מאלי רבי ורועי פרל, מההנהלה ומהנכונות שלהם ליצור קבוצה חזקה. אני מקווה שהרומן שלי עם עפולה לא ייגמר בשנתיים האלה. המטרות הן יותר צנועות אבל יצא לי לדבר עם הצוות המקצועי וההנהלה בימים האחרונים והתרשמתי שהולכת להיות פה קבוצה טובה וחזקה שלא תסתפק בלהשאר בליגה ותשאף להגיע לפלייאוף העליון".

פורת (29, 1.97), הוא בנו של שחקן העבר אריאל פורת, וגיסו של גילי מוסינזון, גדל כאמור בהפועל עפולה ובגיל צעיר היה חלק מנבחרת הקדטים של ישראל. את הצעדים הראשונים בליגת העל עשה במדי הפועל חיפה, ובין היתר עבר במכבי ראשון לציון, מ.כ חיפה, הפועל עפולה/גלבוע ובעונה שעברה שיחק בסגנית האלופה מכבי חיפה. בשורות חיפה הציג פורת יכולת מצוינת והרבה לשנות משחקים כשב-19 משחקים שבהם שיחק 15.5 דקות בממוצע קלע 4.3 נקודות והוסיף 1.8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully