וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מגבירה את המאמצים לצירוף פרנסמן

הערכות שהמועדון יעבור לגולדהאר בימים הקרובים, מה שיאפשר לבצע רכש. במקרה כזה בלם נתניה ישמש מטרה מרכזית

בהנהלת מכבי ממתינים בדריכות לסיום המגעים בין אלכס שניידר ומיטשל גולדהאר, שכן עד שלא יובהר סופית מי יהיה הבעלים לא יוכלו ראשי המועדון לצרף שחקנים חדשים. ההערכה במכבי היא שכניסתו של גולדהאר למועדון תאפשר מיידית את צירופם של שלושה שחקני חיזוק זרים. הליך העברת הבעלות על מועדון מכבי תל אביב מידיו של שניידר לידי גולדהאר צפוי להיסגר בימים הקרובים. בין הצדדים קיימות הסכמות כמעט מלאות ונותרו רק עוד מספר פרטים קטנים לסגור.

גם המחלוקת בין שניידר לבין אנשי אגודת מכבי תל אביב צפויה להיפתר שכן לאחר בחינה משפטית של סעיפי החוזה, ניתן להבין כי לאנשי האגודה אין עילה לדרישתם לקבלת פיצוי על סך 11.2 מיליון ש"ח, כפי שהם דורשים בשלב זה. הערב ייפגש יו"ר המועדון, אביב בושינסקי, עם נציגי אגודת מכבי בכדי למצוא פתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים כאשר בשלב זה נראה כי האגודה תקבל פיצוי כספי כלשהו כדי שהדברים ייסגרו ברוח טובה.

למרות שאין כרגע סיכומים סופיים עם אף זר, בקבוצה כבר החלו במשא ומתן עם שחקנים בעמדות הבלם והקשר האחורי, כפי שכבר פורסם. אחד השחקנים אחריהם ממשיכה מכבי לחזר במרץ רב הוא בלם מכבי נתניה, הדרום אפריקאי ביוואן פרנסמן, שסומן נכון לעכשיו כאופציה המועדפת לעמדת הבלם. ראשי מכבי פתחו במשא ומתן להבאתו של השחקן, וכבר שוחחו עם הבלם וגם עם אנשי מכבי נתניה. נכון לעכשיו, הסכומים אותם דורש דניאל יאמר עבור השחקן גבוהים מאוד ובמכבי מאמינים שאם יאמר יוריד בדרישותיו, תיסלל הדרך להגעתו של הדרום אפריקאי לקרית שלום.

שחקן נוסף שמועמד לעמדת הבלם הוא המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שעימו כבר נפתח משא ומתן. למרות הפרסומים בתקשורת הגרמנית, פאביצ'ביץ' לא סגר את תנאיו בקבוצה ונכון לעכשיו קיימות מחלוקות עם קבוצתו הגרמנית אנרג'י קוטבוס לגבי סכום השאלתו.

שני המועמדים הסופיים לעמדות הקישור הם הגנאי מארק אדוסיי, בעל עבר עשיר בליגה האיטלקית והסלובני אנדריי קומאץ', שנבחן והרשים במחנה האימון במירלו. גם עם השניים האלה מתקיים משא ומתן, כאשר אדוסיי הוא המועדף מבין השניים, אולם גורמים במכבי מאשרים כי בסיטואציה מסוימת ואם הדבר יאושר כלכלית, עשויים שניהם להגיע יחד לקבוצה.

פציעתו של החלוץ יניב עזרן, שסיים למעשה את העונה, גורמת לצוות המקצועי כאב ראש לא קטן גם בחוליית ההתקפה וכעת תיבחן האפשרות לצרף חלוץ נוסף לסגל. עזרן, שנפגע אמש באימון הקבוצה, קרע את הגיד והרצועה בפיקת הברך בה נותח פעמיים והליך השיקום כעת מוערך בלפחות חצי שנה. במכבי מקווים כי הפציעה הקשה לא תגרום לעזרן לסיים את הקריירה שלו וכעת מחזיקים אצבעות להחלמתו של השחקן.

מכבי תל אביב תערוך מחר משחק אימון מול מכבי פתח תקוה, בשעה 17:30 בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully