וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אין סיבה ברורה למה אני לא מאמן"

אחרי שהוליך את אינטר לשתי אליפויות רצופות, מנסה המאמן להסביר מדוע הוא עומד לפתוח שנה שנייה ללא עבודה

למרות שהוליך את אינטר לשתי אליפויות רצופות (שלוש כולל אליפות הקאלציופולי), רוברטו מאנצ'יני עומד לפתוח עונה שנייה ברציפות ללא קבוצה וללא עבודת אימון בקבוצת כדורגל. בראיון ל'קוריירה דלו ספורט' מנסה שחקן העבר המצטיין להסביר.

"אין לי סיבה ברורה מדוע אני לא מאמן אחרי שלוש אליפויות רצופות", אמר מאנצ'יני, שנשאל את דרישות השכר שלו וענה: "באינטר הרווחתי לפי ההישגים על הדשא. זכיתי בשלוש אליפויות וארבעה גביעים אחרי שאינטר לא זכתה בדבר מאז גביע אופ"א נגד לאציו שלי. נכנסתי למעגל של ניצחונות וקיבלתי שכר נאה מאוד. אבל אם תגיע הצעה מעניינת אני אשמח לקחת אותה בלי קשר לשכר".

המאמן המובטל נשאל גם האם הוא חושב שהמוניטין שלו, כאדם בעל "פה גדול" וענה: "אני מסכים שהעבר שלי קצת מפריע עכשיו. כבר היה מקרה בו מישהו שקל להגיש לי הצעה, אבל זכר את העבר שלי והעדיף לוותר. יחד עם זאת, אני לא חושב שמעולם הגזמתי, תמיד אמרתי את מה שאני חושב".

מאנצ'יו סיים: "אני מאמין שהפגנתי את היכולת שלי לאמן לעבוד היטב תחת לחץ. מי שרוצה אותי יצטרך לבחון אותי לפי התוצאות מהספסל. ניצחתי עם פיורנטינה, ניצחתי עם לאציו וניצחתי עם אינטר. אם אני לא עובד בגלל הצהרות כלשהן אני לא יודע מה לעשות, אבל זה לא ממש הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully