וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר חתם לעונה נוספת בגלבוע/גליל

אחרי עונה מוצלחת תחת עודד קטש, העדיף פורוורד נבחרת ישראל להשאר בחממה על פני הצעות מקבוצות הצמרת בליגה

הפועל גלבוע/גליל עליון הגיעה הבוקר (שני) לסיכום עם הפורוורד אלישי כדיר ששיחק במדיה בעונה האחרונה, והוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. כדיר היה מבוקש גם בהפועל ירושלים ואף מכבי חיפה הביעה בשחקן עניין, אך בגלבוע/גליל החליטו לשדרג את שחקן נבחרת ישראל, שיהפוך לאחד מהברגים המרכזיים בקבוצה. כדיר מצטרף לאבישי גורדון, דגן יבזורי, אייזאה סוואן ודיון דוואל שממשיכים בקבוצה ולמוטי מוסקוביץ וליאור שגב שהגיעו לקבוצה בתחילת הקיץ.

"בלילה נחתם ההסכם עם אלישי כדיר", אמר לאחר החתימה מנהל הקבוצה עמית גל, "אלישי כדיר יקבל את העטיפה הגדולה ביותר בכדורסל הישראלי, ולכן גם שדרגנו אותו. אני רוצה להודות לירון אוחיון וחיים אוחיון שמתאמצים בימים אלה של הכלכלה. אלישי יצטרף לשרשרת השחקנים שמשחקים פה למעלה מהשנה. אנחנו לא יכולים לקחת שחקן רק לעונה אחת. שחקן שרוצה להתפתח ורוצה לקבל את הבמה, ואני יותר מרומז למישהו, צריך להמשיך למעלה משנה אחת. אם השחקן הטוב, כל שחקן בארץ, כולל מכבי תל אביב יקחו אותו. אני מאוד אשמח אם דברים ישתנו אצל גל מקל, אני מעריך שגל או יוגב אוחיון יגיעו לקבוצה".

כדיר בן ה-22, גדל במחלקת הנוער של מכבי רמת גן, לאחר שהחל לשחק כדורסל בגיל מאוחר יחסית. הוא החל לשחק בקבוצה הבוגרת של רמת גן בגיל 18 כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית ואיתה עלה לליגת העל. בעונה 2005/6, לא קיבל כדיר יותר מדי הזדמנויות אך החל מהעונה שעברה תחת אבנר יאור החל כדיר לקבל את ההזדמנות שלו, כשבעונת 2007/8 תחת רובי בלינקו מקבל כדיר דקות נכבדות. בעונה החולפת שיחק כאמור במדי גלבוע/גליל וב-22 משחקים רשם 8.5 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully