וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "צריך לשמור על גרין מכל משמר"

3.8.2009 / 6:10

נבחרת ישראל יצאה למחנה אימון בהולנד, כולל הסנטר הפצוע, שמלחיץ את שרף. קוז'יקרו: "נוסעים ללמוד את עצמנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל בכדורסל יצאה הבוקר (שני) למחנה אימון בן שבעה ימים בהולנד, שם תקיים שני משחקים מול הנבחרת המקומית, כשהראשון מביניהם כבר ביום שלישי, ומשחק אימון נוסף מול נבחרת גרמניה. הנבחרת המריאה להולנד בסגל מלא, כשגם יניב גרין, שלא השתתף במחנה האימון של הנבחרת בעין גדי, יצא הפעם אחרי שערך אימון חלקי אמש בהדר יוסף. "מצפים לנו שבעה ימים אינטנסיביים", אמר לפני המראת הנבחרת המאמן הלאומי צביקה שרף, "אנחנו מקווים לעבוד לפי התוכנית שהתחלנו אותה בעין גדי. יהיו לנו משחקי אימון ראשונים, בהם התוצאה לא חשובה, אלא יותר איך נשחק ואיזה הרכבים ייבדקו".

כאמור בנבחרת עוקבים בדאגה אחר מצב גבו של יניב גרין, שאמור לנסות לערוך אימון מלא הערב בליידן, ולאחר מכן יוחלט האם ישחק במשחק הראשון מול ההולנדים, "להוציא את הפציעה של יניב גרין, לא היו פציעות, ואני מקווה לחזור בלי פציעות", אמר בנוגע לנושא זה שרף,"אנשים שעובדים בצורה כזאת אינטנסיבית חשופים לפציעות. אנחנו מודעים שאנחנו צריכים לשמור על יניב מכל משמר כי הוא שחקן מפתח. אין לנו שחקנים עם יכולת ריבאונד כמו שלו". עידו קוז'יקרו, שבהעדרו של גרין הופך לאחד השחקנים החשובים בנבחרת הוסיף: "אני מקווה מאוד שיניב יחזור לאיתנו כמה שיותר מהר, אין צורך לפרט את התרומה של יניב לנבחרת. אני מקווה שהעומס יתחלק עליו וגם עליי".

בנבחרת ידעו בשנים האחרונות כמה הפסדים לא נעימים במשחקי אימון מול נבחרות שלא נחשבות מהשורה הראשונה באירופה. "משחק אימון נועד לאימון, למרות שבתוך המשחק עצמו צביקה תמיד רוצה שניתן את המקסימום", אמר קוז'יקרו לקראת המפגשים מול ההולנדים והגרמנים,"אנחנו נוסעים לטורניר אימון אמנם אבל אנחנו נוסעים ללמוד את עצמנו, ונשתפר איפה שצריך. אנחנו לא נבחרת ספרד שכל הזמן מנצחים וצריכים סטירה שתעיר אותנו, אנחנו קבוצה טובה פלוס, אבל אנחנו עדיין לא בשורה הראשונה של הנבחרות. אם אנחנו כן, אז רק הזמן יוכיח את זה".

אורי קוקיה, רוברט רותבארט, יובל נעימי, גל מקל ואלישי כדיר יערכו במחנה האימון בהולנד את הופעות הבכורה שלהם במדים הלאומיים ואת החוויה עד כה בנבחרת סיכם מקל: "אני חושב שמבחינה אישית היה לי שבוע אימונים טוב. לכל הנבחרת היה שבוע קשה, שכולם עבדו כמו שצריך. אני מקווה שכבר במשחקי האימון הקרובים נוכל לראות תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully