וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה הקטנה של ברטולי

הצרפתייה הפעם לא קרסה מול ונוס וויליאמס, וגברה עליה בגמר סטנפורד. קוורי ניצח ב-LA, סלע ירד למקום ה-34 בעולם

מריון ברטולי הצרפתייה הפתיעה הלילה (שני) את המדורגת שלישית בעולם ונוס וויליאמס, כשגברה עליה בגמר טורניר סטנפורד (סך פרסים 700 אלף דולר) 2:6, 7:5, 4:6. ברטולי, שדורגה 14 בעולם לפני הטורניר ועלתה למקום ה-12 בעקבותיו, כבר הגישה למשחק ביתרון 4:5 במערכה השנייה, אך איבדה את המערכה, ולמרות זאת בסופו של דבר התעשתה במערכה המכרעת והשלימה ניצחון במשחק.

ברטולי, שהובסה על ידי וויליאמס בגמר טורניר ווימבלדון ב-2007, הייתה גאה בהתאוששות שלה במהלך המשחק. "זה כנראה המאמץ הכי גדול שהשקעתי אי פעם על המגרש", אמרה ברטולי, שגרפה תואר WTA חמישי בקריירה והוסיפה 107 אלף דולר לחשבונה, "הכרחתי את עצמי לקחת שליטה על המשחק, ושלפתי כמה ווינרים גדולים".

ונוס, מנגד, שגברה על דראפובה ודמנטייבה בדרך לגמר, ביצעה 59 שגיאות לא מחויבות ויודעת: "פשוט לא הצלחתי להיכנס למשחק בשום שלב".

* הטניסאי הישראלי דודי סלע ירד הבוקר ארבעה שלבים בדירוג העולמי, ועתה הוא ממוקם במקום ה-34 בעולם. הראל לוי עלה מקום למקום ה-149 בעולם, נועם אוקון ירד 25 שלבים למקום ה-340 בעולם.

בקרב הנשים: הישראלית שחר פאר ירדה שלב נוסף בדירוג העולמי ונכון להיום היא במקום ה-65 בעולם.

גברים: קוורי בלוס אנג'לס, דוידנקו באומאג

סם קוורי האמריקאי (32 בעולם לפני הטורניר, 26 אחריו) השלים הלילה זכייה בטורניר לוס אנג'לס (סך פרסים 630 אלף דולר), כשגבר בגמר על האוסטרלי המפתיע כריסטן בול 4:6, 6:3, 1:6. קווירי, שהדיח את סלע ברבע הגמר, השתמש שוב במכות ההגשה העוצמתיות שלו (11 אסים) כדי להשלים זכייה בתואר ATP שני בקריירה וב-100 אלף דולר.

"קצת דאגתי אחרי המערכה השנייה", אמר קוורי, "אך בסופו של דבר במערכה האחרונה הכיתי סרבים באחוזים מצוינים, וזה היה המפתח. פשוט לא רציתי להכות הגשות שניות".

בול האוסטרלי, לעומת זאת, שעד הטורניר הזה לא השיג ניצחון בסבב אך העפיל עד לגמר, יסתפק ב-52 אלף דולר, בטיפוס של 60 מקומות (עד למקום ה-145 בעולם) ובמחמאות מיריבו: "מה שהוא עשה זה מדהים", סיכם קוורי.

* הטניסאי הרוסי ניקולאי דוידנקו ממשיך לחזור לעצמו ולמקומו בצמרת הדירוג העולמית. דוידנקו, שרק בשבוע שעבר זכה בטורניר גדול בהמבורג, קטף תואר שני ברציפות, כשניצח בגמר טורניר אומאג שבקרואטיה (חימר, על סך פרסים של 450 אלף יורו). דוידנקו, המדורג 9 בעולם, ניצח בקרב על התואר את חואן קרלוס פררו הספרדי 3:6, 0:6. פררו (36 בעולם) היה חבר בנבחרת הדייויס הספרדית שניצחה ברבע הגמר האחרון את גרמניה, ויתכן כי יתפוס מקום בסגל למשחק נגד ישראל.

ההפתעה של היום הגיעה מכיוונו של תומאס בלוצ'י הברזילאי (119 בעולם), שהתחיל במוקדמות של טורניר החימר בגשטאד שבשוויץ, וסיים כאלוף. בלוצ'י גבר במשחק הגמר על אנדראס בק הגרמני (51 בעולם) 4:6, 6:7.

עדכון ראשון: 2.8, 23:11
עדכון אחרון: 3.8, 7:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully