וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל זכתה בגביע האמירויות

התותחנים גברו 0:3 על גלאזגו ריינג'רס עם צמד של ווילשיר הצעיר. 0:2 לפנרבחצ'ה על בשיקטאש בסופר קאפ הטורקי

אירופה ממשיכה להתכונן לפתיחת הליגות עם משחקי ידידות בהם נוטלות חלק הקבוצות הבכירות של היבשת. ארסנל דהרה הערב (ראשון) לזכייה בגביע האמירויות אותו היא מארחת, כאשר הביסה 0:3 את גלאזגו ריינג'רס הסקוטית. אחרי הניצחון 1:2 על אתלטיקו מדריד בשבת, עלו התותחנים מעודדים וכבר אחרי דקה וחצי כבש ג'ק ווילשיר הצעיר. בדקה העשירית הגיע השני, כאשר פראן מרידה בישל לאדוארדו, והברזילאי-קרואטי ירה לקורה ופנימה. ווילשיר המוכשר חתם את התוצאה בדקה ה-72. במשחק נוסף בטורניר נפרדו פריס סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד ב-1:1. סרחיו אגוארו העלה את הספרדים ליתרון בפנדל בדקה ה-40, אבל לודוביק ז'ולי השווה חצי שעה לאחר מכן.

קבוצה צרפתית נוספת שהסתפקה בתיקו שבוע לפני פתיחת העונה היא ליון. הקבוצה של קלוד פואל סיימה את משחקה מול דפורטיבו לה קורוניה ב-2:2, כאשר את השערים לזכותה מבקיעים שני שחקני החוד החדשים, בפטימבי גומיס (50) וליסנדרו לופז (74). ריקי (4 בפנדל) וג'וקה (88) כבשו את השערים עבור הגליסיאנים.

האלופה בורדו, לעומת זאת, הרשימה עם ניצחון 0:2 על ויאריאל. דויד בליון (30) ופרננדו (71) הוכיחו שהקבוצה של לורן בלאן מוכנה לליגה. הבלם מיקאל סיאני ערך הופעת בכורה כמחליף, בעוד הרכש הנוסף בהגנה, השוער סדריק קראסו, שוב הציג יכולת מרשימה בין הקורות. פאסוס דה פריירה הפורטוגלית, יריבת בני יהודה ביום חמישי בליגה האירופית, גברה 0:1 על סלטה ויגו מהליגה הספרדית השנייה.

בטורקיה נערך הסופר קאפ בין הדאבליסטית בשיקטאש ליריבה העירונית פנרבחצ'ה, שהצליחה לנקום על ההפסד בגמר הגביע בעונה הקודמת עם ניצחון 0:2. הפליימייקר הברזילאי אלכס הבקיע צמד עבור פנר בדקות 75 ו-90, ואיפשר לכריסטוף דאום לפתוח ברגל ימין את הקדנציה השנייה שלו כמאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully