וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראפיט נבחר לשחקן השנה בגרמניה

החלוץ הברזילאי של וולפסבורג הקדים את מריו גומז ואדין דזקו בדרך אל התואר. גביע: ניצחונות לבאיירן וברמן, האנובר הודחה

וולפסבורג ממשיכה לדהור על גלי ההתלהבות מהאליפות ההיסטורית שלה, ולאחר שצירפה גם את הסופר קאפ הגרמני לארון, הגיע זמנם של התארים האישיים. שבוע לפני פתיחת הבונדסליגה, בגרמניה בחרו לסכם את העונה הקודמת, והחלוץ הברזילאי המחונן, גראפיט, שהפליא בעונה שעברה עם מאזן פנומנלי של 28 שערים ב-25 משחקים, קטף את תואר שחקן העונה של מגזין 'קיקר'.

גם אדין דזקו, שותפו של גראפיט לחוד הקטלני של הזאבים, נשאר בסופו של דבר בוולפסבורג והגיע למקום השלישי במירוץ לתואר היוקרתי. את המקום השני קטף מריו גומז, שעבר במהלך הקיץ משטוטגרט לבאיירן מינכן. דייגו, שחקן הרכש של יובנטוס, מוקם רביעי בזכות הזכייה בגביע עם ורדר ברמן ופרנק ריברי תפס את המקום החמישי. זבזדאן מיסימוביץ' היה הנציג השלישי של וולפסבורג ברשימה, כשניצב במקום השישי.

בתואר מאמן העונה זכה, איך לא, פליקס מגאת', שגם הוא החליף קבוצה הקיץ כשעבר מוולפסבורג לשאלקה. זו הפעם השנייה בה מגאת' זוכה בתואר, כשהקודמת הייתה כמאמן באיירן מינכן ב-2003. אל המקום השני בקרב המאמנים הגיע מרכוס באבל משטוטגרט.

צמד למריו גומז בגביע

בין לבין נמשך הערב (ראשון) הסיבוב הראשון בגביע הגרמני. מחזיקת הגביע ורדר ברמן עשתה עת העבודה בקלות עם 0:5 על אוניון ברלין. בובקאר סאנוגו (13 ו-27) ומרסלו מורנו הבוליביאני (87 ו-90) דיברו בצמדים, נאלדו (27) הוסיף אחד משלו.

באיירן מינכן התארחה אצל נקארלץ, ולמרות מחצית ראשונה מאופסת נהנתה ממשחק טוב של מריו גומז בדרך לניצחון 1:3. חלוץ הרכש כבש בדקה ה-51 והכפיל את התוצאה בחלוף שש דקות. תרום הספיק לצמק עבור המארחים בדקה ה-80, אבל חמיט אלטינטופ אמר את המילה האחרונה שתי דקות לאחר מכן.

גם הופנהיים עברה את המשוכה הראשונה עם 0:2 על אוברניולאנד. ודאד איביסביץ' הבוסני חזר למגרשים אחרי יותר מחצי שנה וראה את צ'ינדו אובסי מבקיע בדקה ה-47 ואת הרכש מייקוסואל עושה זאת בדקה ה-53.

פרנקפורט גברה על קיקרס אופנבך בתוצאה 0:3, כאשר כל השערים הובקעו ב-20 הדקות האחרונות. פירמין שווגלר השוויצרי (71), קאיו הברזילאי (75) ואלכסנדר מייר (86) מנעו מבוכה מהנשרים. שער של דייגו קלימוביץ' בדקה ה-50 הספיק לבוכום כדי לדלג מעל לוטה עם 0:1 קטן.

האנובר הייתה נציגת הבונדלסיגה היחידה שפישלה הערב, כשהפסידה 3:1 לאיינטרכט טרייר מהליגה הרביעית. יאן רוזנטל (40) עוד העלה את האנובר ליתרון, אבל ואגנר (61), סינאר (65) וסנסי (90) השלימו מהפך מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully