וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורה: "ארסנל איבדה את ההנהגה שלה"

קולו טורה מספיד את קבוצתו לשעבר, מסביר מדוע עזב אותה ושולח עקיצה לונגר: "אי אפשר להצליח בכדורגל בלי כסף"

אם עד עתה אוהדי ארסנל הביטו בדאגה על הקבוצה שלהם, ייתכן שהיום (ראשון) הם אף מודאגים עוד יותר. התותחנים איבדו בקיץ שתיים מהחוליות המרכזיות שלהם בשנים האחרונות, עמנואל אדבאיור וקולו טורה, ושני שחקני הרכש החדשים של מנצ'סטר סיטי מרמזים שאולי דווקא הסיטיזנס יהיו אלה שיתפסו את מקומם בין ארבע הגדולות של הפרמיירליג, יחד עם צ'לסי, יוניטד וליברפול. היום, כאמור, קולו טורה רמז שארסנל איבדה את ההנהגה שלה.

"כשאתה מסתכל על ארסנל, אתה רואה שכל השחקנים הגדולים שלה כבר לא אצלה", אמר טורה, "תיירי הנרי, פטריק ויירה וריי פארלור עזבו. איבדנו יותר מדי מנהיגים ושחקנים מובילים בארסנל". טורה זוכר היטב את הקבוצה המדהימה של ארסנל ב-2004: "היינו חבורה מגובשת, כמו אחים".

טורה אף שולח ביקורת מרומזת למדיניות של ארסן ונגר, שלא מוכן להוציא כסף גדול עבור שחקני רכש. "הקבוצות הגדולות נשארות בטופ בגלל שיש להן את השחקנים הכי טובים, והשחקנים הכי טובים עולים הרבה כסף", יודע טורו, שעלה לסיטי 14 מיליון ליש"ט, "אי אפשר להצליח בכדורגל בלי כסף. זה ביזנס".

סיטי, כזכור, צירפה בפגרה שורה מרשימה של כוכבים מבטיחים, שמלבד לאדבאיור ולטורה הצטרפו גם קרלוס טבז, גארת' בארי ורוקה סנטה קרוז. "יש פה פרויקט מסקרן, ובאופן טבעי זה עולה הרבה כסף", יודע טורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully