וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד טישמן מעוניין לשחק במכללת פלורידה

הגארד הישראלי שהרשים מאוד באליפות אירופה לנוער, עשוי לחבור לקבוצה של דונובן, אלא שבפניו ניצבים מספר מכשולים

הגארד הישראלי נמרוד טישמן מעוניין לשחק במכללת פלורידה גייטורס, כך אמר השחקן עצמו לעיתון 'מיאמי הראלד'. טישמן (18, 1.98), המשחק בנוער של מכבי תל אביב וכן משתייך לנבחרת הנוער של ישראל (עד גיל 18), יכול לתפוס בסגל הגייטורס את מקומו של הגארד ניק קלטאס, או לספק עומק נוסף בספסל הקבוצה, שהשלימה לפני שנתיים זכייה שנייה רצופה באליפות המכללות וממנה השתלבו מספר לא מועט של שחקנים ב-NBA.

טישמן מנהל מגעים ושיחות עם מאמן המכללה בילי דונובן והצוות שלו. כשנשאל טישמן האם ישחק העונה במכללה אמר: "זה לא בטוח, אבל קיים צ'אנס טוב שזה יקרה".

טישמן שהה עד היום עם נבחרת הנוער באליפות אירופה הנערכת במץ, צרפת, בה סיימה הנבחרת במקום ה-15 והדרדרה לדרג ב'. טישמן רשם ממוצעים נאים באליפות של 18.3 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. בארה"ב התלהבו מיכולותיו של טישמן, כאשר יונתן גבעוני, שסיקר את אליפות הנוער עבור אתר draftexpress.com אמר עליו: "הוא אחד השחקנים הטובים באליפות, אחד האתלטים הטובים ביותר".

אלא שנגד רצונו של טישמן עומדת גם שאלת הצבא המוכרת. טישמן בן ה-18 צריך לשרת בצה"ל, דבר שיכול לפגוע בסיכויי, הם שהוא חייב להסדיר את רישומו במכללה עד ה-24 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully