וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "אין לי ספק שזאת תהיה שנה גדולה לריאל מדריד"

למרות ההפסד ליובנטוס, ראול אופטימי: "בכל משחק אנחנו משתפרים". דל פיירו: "הראנו שאנחנו קבוצה יותר טובה מריאל"

כן גלאקטיקוס, לא גלאקטיקוס - בשנה האחרונה ריאל מדריד לא מסוגלת לנצח את יובנטוס. אמש (שבת) נפגשו שתי קבוצות הפאר בחצי גמר גביע השלום והגברת הזקנה ניצחה 1:2, כשהיא רושמת ניצחון שלישי בשנה האחרונה על הבלאנקוס. "זאת תמיד הרגשה נעימה שאף פעם לא מתרגלים אליה", אמר אלסנדרו דל פיירו לאחר המשחק. "שיחקנו טוב, היינו מאורגנים והראנו שאנחנו קבוצה יותר טובה מריאל. אלו ניצחונות חשובים שנותנים מוטיבציה. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק ברמה הגבוהה ונגד כל קבוצה". בגמר הטורניר, תפגוש יובה את אסטון וילה באיצטדיון של סביליה, וזכייה בתואר יכולה לתת עוד זריקת מוטיבציה לביאנקונרי, לפני תחילת העונה בסרייה A.

כובש השער הראשון בניצחון, הוא הבלם הוותיק פאביו קנבארו, שנגח היטב והרשית מול חבריו הישנים ממדריד. קנבארו התרשם מקבוצתו לשעבר והחמיא לריאל: "הם נראו די טוב, יש להם שחקנים מאוד איכותיים שיוצרים קבוצה חזקה ומאוד מסוכנת. אל תשכחו שהם עדיין מתכוננים לעונה, בספטמבר נראה את ריאל מדריד האמיתית".

קפטן ריאל מדריד, ראול, מתעקש שההפסד ליובנטוס לא צריך להדליק אור אדום לקבוצתו. ראול בטוח בהצלחת ריאל בעונה הקרובה, לאחר שהקבוצה רשמה שני ניצחונות ותיקו במשחקי האימון שלה עד ההפסד ליובה. "צריך להיות רגועים", אמר ראול ל"אס" הספרדי, "אנחנו עדיין עושים ניסיונות ובודקים רעיונות חדשים. זה תהליך ארוך, ואנחנו בדרך הנכונה. בכל משחק אנחנו מרגישים שיפור. אין לי ספק שזאת תהיה שנה גדולה לריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully