וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנפורד: ונוס מחצה את דמנטייבה

דרסה את הרוסיה 1:6, 0:6 ותפגוש בגמר את ברטולי. קוארי בגמר ל.א נגד בול, הגרלה קשה לדודי סלע בטורניר וושינגטון

יממה אחרי שאחותה הקטנה סרינה הופתעה ברבע גמר טורניר סטנפורד (סך פרסים של 700 אלף דולר) על ידי סמנתה סטוסור, דילגה הערב ונוס וויליאמס לגמר הטורניר בצורה משכנעת. המדורגת שנייה בטורניר הלמה במדורגת שלישית, אלנה דמנטייבה, עם 0:6, 1:6 מוחץ בתוך שעה וארבע דקות בלבד. ונוס תתמודד בגמר הטורניר נגד מריון ברטולי, שניצחה את סטוסור בתוצאה 3:6, 6:1, 1:6.

סם קוארי מצוי בכושר נפלא, והלילה הוא העפיל למעמד הגמר השלישי שלו ברציפות,כשניצח בחצי גמר טורניר לוס אנג'לס את טומי האס הגרמני בתוצאה 3:6, 5:7. לאמריקאי בעל ההגשה המצוינת הספיקה שבירה אחת בכל מערכה, ותוך שעה וחצי הוא עלה לשלב הבא. בגמר יפגוש קוארי את קארסון בול, האוסטרלי המפתיע, שניצח את הארגנטינאי לאונרדו מאייר 5:7, 6:7.

בזמן שבארצות הברית מתחילה להתחמם עונת המשטחים הקשים, באירופה לא נפרדו מהחימר, ובטורניר אומאג בקרואטיה (סך פרסים של 450 אלף דולר) המשיך חואן קרלוס פררו ביכולתו הטובה כשעלה לגמר.

הספרדי הוותיק, שעזר לנבחרת הדייויס של ארצו להעפיל לחצי גמר המפעל שם תפגוש את ישראל בעוד כחודש וחצי, גבר אחרי מותחן על אנדראס ספי 1:6, 7:6, 5:7, והוא יפגוש בגמר את המדורג ראשון בטורניר, ניקולאי דוידנקו, שטייל עם 1:6, 1:6 על הגרמני יורגן מלצר.

בטורניר גשטאד (סך פרסים של 450 אלף דולר) הפתיע הברזילאי תומאס בלוצ'י (119 בעולם) את מיודענו הרוסי איגור אנדרייב 4:6, 5:7 ועלה לגמר. בחצי הגמר השני לא הצליח מרכוס דניאל לסדר דרבי ברזילאי בגמר כשהפסיד 7:6, 6:3 לאנדראס בק הגרמני.

בגזרת הישראלים, הפסידו הראל לוי ואמיר חדד בגמר הזוגות בטורניר הצ'לנג'ר בגרנאבי שבקנדה. הצמד הישראלי נכנע 6:3: 7:6 לבריטים קן סקופסקי וקולין פלמינג. דודי סלע, שהודח ברבע הגמר בלוס אנג'לס, דורג 15 בטורניר וושינגטון (סך פרסים של 1.4 מיליון דולר) שייפתח ביום ראשון. סלע, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, יפגוש את המנצח בין האוסטרלי הוותיק לייטון יואיט לאמריקאי דונלד יאנג, כשבשלב הבא צפוי לחכות לו המדורג שני, חואן מרטין דל פוטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully