וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארשבין מוכן לעונה

הקשר הרוסי עלה מהספסל כדי לכבוש פעמיים ולעזור לארסנל לנצח 1:2 את אתלטיקו מדריד. צ'לסי סיימה ב-2:2 עם רדינג

טורנירי ומשחקי ההכנה באירופה נמשכו גם הערב (שבת), כשבמוקד נפתח לו גביע האמירויות שנערך בלונדון. מלבד המארחת ארסנל, לוקחות חלק בטורניר גם אתלטיקו מדריד, ריינג'רס, ופאריס סן ז'רמן. המשחק שפתח את היום היה בין שתי האחרונות, כשלאורך רוב המשחק הסקוטים היו עדיפים. את השער היחיד במשחק הבקיע מג'יד בוגרה בדקה ה-76, כשנגח את תוצאת המשחק - 0:1 לריינג'רס.

במשחק השני של היום פגשה המארחת, ארסנל, את אתלטיקו מדריד. ונגר העלה הרכב במערך 4-5-1, כשרובין ואן פרסי פתח כחלוץ יחיד. המחצית הראשונה היתה מעט משעממת, כאשר הדרמה הגדולה התחילה בדקה ה-86, כשהגבהה יפה של פברגאס מצאה את הרגל של ארשבין, שמהאוויר קבע 0:1 לתותחנים.

אלא ששתי דקות מאוחר יותר קיבל חרמאן פאצ'קו כדור נהדר, ומול מאנונה לא התקשה לגלגל פנימה ולאזן ל-1:1. גמור? לא אם תשאלו את אנדרי ארשבין, שנכנס כמחליף בשלהי המחצית השניה, ואמר את המילה האחרונה, כשסיים מתפרצת אדומה בדקה ה-89, ולאחר שעבר את סרחיו קבע מזווית קשה את תוצאת המשחק - 1:2 לתותחנים.

צ'לסי, שהציגה עד כה קדם-עונה מצוין שכלל בין השאר נצחונות על אינטר ומילאן, נתקלה במשוכה הכי גבוהה שלה עד עכשיו בקדם עונת 2009/2010, והיא הגיעה דווקא מכיוונה של רדינג הקטנה, ממנה חילצו הבלוז 2:2 דרמטי. צ'לסי עלתה בהרכב חזק מאוד, אך לאחר דקת דומיה לזכרו של בובי רובסון הגדול, הקבוצה מליגת המשנה הציגה כדורגל נפלא, במיוחד במחצית הראשונה.

הרויאלס עלו ליתרון בדקה ה-37, משער של ג'ימי קבה, בעוד סקוט דייויס הכפיל את התוצאה בדקה ה-44. אנצ'לוטי ביצע מספר חילופים, ואחד מהם, סלומון קאלו, צימק בדקה ה-89 ל-2:1. הבלוז המשיכו ללכת קדימה, ובתוספת הזמן שער עצמי של אלכס פירס קבע את תוצאת המשחק - 2:2.

מנצ'סטר סיטי, מצידה, כבר אפשרה לקולו טורה לערוך הופעת בכורה הערב, כשהסיטיזנס סיימו ב-1:1 עם בארנסלי מליגת המשנה. הבלם שהגיע מארסנל פתח בהרכב ושיחק 64 דקות, בעוד טל בן חיים נכנס במחצית המשחק. מארק יוז העלה בחלק הקדמי את רוביניו, אדבאיור ובלאמי, אלא שדווקא בארנסלי עלתה ראשונה ליתרון, כשדניאל בוגדנוביץ' המטלזי מצא את הרשת בדקה ה-84. מרטין פטרוב היה אמון על השוויון ארבע דקות מאוחר יותר.

תוצאות נוספות:
סנדרלנד - סלטיק 1:2
לסנדרלנד: קיירן ריצ'ארדסון (13), קנוויין ג'ונס (55). לסלטיק: מארק קרוסאס (70)
לידס - ברנלי 1:2
ללידס: מייק גרלה (37), אנדי רובינסון (70), לברנלי: דייויד אדגר (76)
בלקבורן - שפילד וודנסדיי 2:2
לבלקבורן: ריאן נלסון (6), ג'ייסון רוברטס (21). לשפילד: אקפו סוג'ה (27), מרכוס טודגיי (63)
ווטפורד - פארמה 2:3
לווטפורד: טומי סמית (34), דני גרהאם (36), תמאש פרישקין (52). לפארמה: מאסימו פאקי (28), מקדונלד מאריגה (64)

עדכון ראשון: 18:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully