וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ' הוצג בטרק גרוזני

הבלם בן ה-26 חתם על חוזהו והוצג רשמית על ידי נשיא המועדון עם החולצה מספר 4: "השאיפה שלי להגיע כמה שיותר רחוק"

בלם מכבי נתניה, זאב חיימוביץ', הוצג היום בקבוצתו החדשה, טרק גרוזני הרוסית, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש שנים. טרק קיימה הבוקר (שבת) אימון פתוח לקהל והציגה את הישראלי יחד עם שחקן רכש נוסף, החלוץ הארגנטינאי הקטור ברקמונטה, שהגיע מפ.צ מוסקבה. חיימוביץ' קיבל את החולצה מספר 4. בכך, הופך חיימוביץ' לישראלי הראשון בליגה הרוסית הבכירה. חיימוביץ' לא ישחק הערב במשחק הליגה מול פ.צ מוסקבה והופעת הבכורה שלו תהיה כנראה במשחק בשבוע הבא נגד דינמו מוסקבה.

על פי דיווחים ברוסיה, השניים שהוצגו על ידי רמזאן קדירוב, התקבלו בתשואות רמות על ידי האוהדים. טרק מדורגת כרגע במקום השמיני בליגה הרוסית ובעונה שעברה סיימה עשירית. בקבוצה, שזכתה ב-2004 בגביע הרוסי שהוא התואר היחיד בתולדותיה, משחקים שלושה שחקנים מרומניה, בראשות פלורנטין פטרה הבינלאומי, בנוסף לעוד מספר רב של זרים ממדינות שונות. הנשיא קדירוב, נשיא צ'צ'ניה המכהן, הואשם בעבר ברצח ושמו שורבב ללא מעט פרשות מפוקפקות בשנים האחרונות.

"אני מתרגש מאוד להתחיל דרך חדשה, שמח מאוד להגיע לליגה בכירה שכזו וזה כיף גדול להיות הישראלי הראשון שמשחק בליגה הרוסית", אמר חיימוביץ' לוואלה! ספורט. "אין ספק שעומד בפניי אתגר גדול מאוד ואני מקווה שאעמוד בו בהצלחה. זה סוג של הגשמת חלום בשבילי וזה גם המקום להגיד תודה למכבי נתניה שלא עמדה בדרכי ואפשרה לי להתקדם הלאה. מעכשיו כל כולי מרוכז בהצלחת הקבוצה שלי ובהצלחה האישית שלי. השאיפה היא להגיע כמה שיותר רחוק, וכמובן לחזור לסגל נבחרת ישראל. ברור לי שבשביל זה אצטרך לעבוד קשה ולהוכיח שמקומי שם"

טרק תהיה קבוצתו החמישית בקריירה של הבלם בן ה-26. חיימוביץ' גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק והספיק לשחק גם בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב. את הקריירה הבוגרת שלו העביר בהפועל רעננה, הפועל פתח תקוה, בני יהודה ומכבי נתניה. בתחילת השבוע יצא במפתיע לרוסיה על מנת להצטרף לקבוצה הרוסית והצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים שעזבו הקיץ את נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully