וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקים ווריק חתם במילווקי

הפורוורד, שהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל, ירוויח 3-3.5 מיליון דולר. בואן וסטודמאייר נחתכו. הניקס בעקבות ג'ייסון וויליאמס

הפורוורד האקים ווריק (27, 2.06), שהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל, ישחק בעונה הבאה במילווקי באקס ועל פי דיווחים ירוויח בין 3 ל-3.5 מיליון דולר. "חיכינו לצרף שחקן באיכויות של האקים", אמר הג'נרל מנג'ר ג'ון המונד. ווריק הפך לשחקן חופשי מוגבל אחרי שממפיס משכה את הצעתה כלפיו והבאקס, שלא הצליחו להחתים את ג'וש צ'ילדרס, החליטו ללכת עליו.

ווריק העמיד אשתקד ממוצעים של 11.6 ו-5 ריבאונדים למשחק במדי הגריזליס ב-24.7 דקות למשחק. הפורוורד, בוגר מכללת סירקיוז, נבחר במקום ה-19 על ידי ממפיס בדראפט 2005. הוא העדיף את הבאקס על הצעות שקיבל מקליבלנד, פילדלפיה ושארלוט.

ועוד ממילווקי. רמון סשנס ממשיך לנהל מגעים עם מספר קבוצות ביניהן ניו יורק ניקס ולוס אנג'לס קליפרס. לבאקס יהיה שבוע להשוות כל הצעה שיקבל סשנס, אך לא ברור אם יחליטו לעשות כן. מילווקי שלחה אתמול את מאליק אלן הוותיק לדנבר וקיבלה את סוני ווימס ו-וולטר שארפ, שגם הם צפויים להיחתך מהסגל.

הבאקס שחררו, כצפוי, מהסגל גם את ברוס בואן הוותיק, שהגיע מהספרס במסגרת הטרייד של ריצ'רד ג'פרסון. בואן יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל אם לא ימצא קבוצה במהלך השבוע הקרוב. גם סלים סטודמאייר נחתך מסגל הבאקס.

* ESPN מדווחת כי ניו יורק ניקס קיבלה מהנהלת הליגה שבוע לנהל מו"מ בלעדי עם ג'ייסון וויליאמס, ששוחרר מהקליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully