וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בובי רובסון היה כמו אבא שני עבורי"

גאסקוין התקשה לעצור את הדמעות כששמע על מותו של המאמן, לו חלקו כבוד אחרון בניוקאסל. פרגוסון: "העולם יתגעגע אליו"

אנגליה ממשיכה להתאבל על מותו של סר בובי רובסון, המאמן האגדי שמת אתמול (שישי) מסרטן בגיל 76. כ-5,000 אוהדים פקדו את אצטדיון סנט ג'יימס פארק בניוקאסל לחלוק כבוד אחרון לאחד מאנשי הכדורגל האהובים והמצליחים בהיסטוריה של הכדורגל.

אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, פרסם הודעה והתייחס למותו של רובסון: "מעולם לא הייתי גאה מדי כדי לבקש ממנו עצה, והוא תמיד הסכים לתת ללא תנאי. ב-23 שנותיי באנגליה לא נתקלתי באדם גדול מרובסון. אני מתאבל על מותו של חבר, אדם נפלא, איש כדורגל מדהים ואחד שהידע שלו בכדורגל עלה על כולם".

"קשה לתאר את האומץ והחוזק שהפגין בשנים האחרונות, כשנלחם בסרטן. תמיד חייך, תמיד זרק מילה ידידותית ואף פעם לא דיבר על הבעיות שלו. העולם, ולא רק עולם הכדורגל, יתגעגע אליו. בואו נקווה שלא ייקח זמן רב לפני שיצוץ איש כמוהו".

גם פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, הצטרף למספידים כשאמר: "סיר בובי היה אדם נפלא, ג'נטלמן אמיתי. עצוב שרובסון הפסיד בקרב האחרון נגד הסרטן, אבל הוא לעולם לא יישכח. לאמן את הנבחרת תקופה כל כך ארוכה זה הישג יוצא דופן ולעד נזכור כמה קרוב היה להוביל את אנגליה לזכייה בגביע העולם באיטליה".

גאסקוין לא מספיק לבכות

לא רק קולגות היו בין המספידים לרובסון. בין הדברים המרגשים שנאמרו לזכרו של המאמן האגדי בלטו דבריו של פול גאסקוין, שקיבל מרובסון את ההזדמנות הגדולה בנבחרת אנגליה כשהשניים הובילו את נבחרת שלושת האריות לחצי גמר הגביע העולמי ב-1990. התמונה הזכורה ביותר מהקשר המתוסבך הייתה כשמירר בבכי בהפסד בחצי הגמר, כאשר אחר כך ניחם אותו רובסון. גם הפעם הדמעות זלגו מעצמן, בעוצמה רבה ומרגשת עבורו אף יותר.

"אין לי מילים, אני פשוט הרוס", אמר גאסקוין בראיון לחדשות ITV. "בובי היה כמו אבא שני עבורי ואני כמו בן עבורו. אני לא יכול לתאר עד כמה הוא היה חשוב לי, אני בוכה ללא הפסקה כבר שלוש שעות. זה פשוט בלתי נתפס. הוא נתן לי הזדמנות לשחק בגביע העולמי. אני לא יכול לדבר כי אני רק רוצה לבכות, זה הכל. אני אוהב אותו, ואת אשתו אלזי ותמיד אהיה שם בשבילה. אני רוצה לראות אותה, אבל זו תהיה סיטואציה קשה לכולם. אני אתגעגע אליו מאוד".

טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר ואוהד מוצהר של ניוקאסל, תיאר את רובסון כ"ג'נטלמן ג'ורדי אמיתי" והביע אף הוא צער רב על מותו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully