וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס עשוי לייצג את רוסיה באליפות אירופה

1.8.2009 / 11:25

לפי התקשורת הרוסית, גארד מכבי חיפה ימריא לרוסיה ועשוי לקבל אזרחות. הרכז נשמע נלהב: "הזדמנות מאוד מיוחדת עבורי"

העיתון הרוסי "ספורט אקספרס" מדווח הבוקר (שבת) כי איגוד הכדורסל הרוסי מנהל מגעים עם שחקן מכבי חיפה דורון פרקינס על הצטרפותו לנבחרת, בכפוף לקבלת אזרחות רוסית. פרקינס צפוי להגיע במהלך השבוע לרוסיה, לשיחות עם ראשי האיגוד הרוסי, ושם יוחלט האם בשלב הראשון יצטרף לאימוני הנבחרת, ורק לאחר מכן יחליט המאמן הישראלי דיוויד בלאט האם לצרפו לסגל במקומו של קלי מקארתי, המתאזרח שכעת רשום בסגל. כמו כן מדווח העיתון שבמידה ופרקינס יקבל אזרחות רוסית, הוא צפוי להיות אחד השחקנים המבוקשים בשוק ההעברות במדינה.

"לאזרח שחקן זה תהליך ארוך מאוד ולא פשוט", הגיב לידיעה דיוויד בלאט, "דורון פרקינס הוא שחקן בעל איכויות גבוהות מאוד של משחק. עד עתה אני מאוד מרוצה מסגל השחקנים שעומד לרשותי, אבל נבחרות רוסיה תמיד תשמח לקלוט שחקנים בעלי איכויות גבוהות. איבדנו הקיץ כמה שחקני מפתח (אנדריי קירילנקו וג'יי אר הולדן, א.ש) ואני מאוד מרוצה מהצורה המקצוענית שהאיגוד הרוסי עובד בה".

"תהליך האזרוח של פרקינס נמצא רק בתחילת הדרך", הגיב סגן נשיא האיגוד הרוסי אנדריי שירוקוב, "התשובה הסופית תינתן במהלך השבוע, אני רוצה להדגיש שאנחנו חושבים על פרקינס לזמן הרחוק ולא דווקא לאליפות הקרובה. ג'יי אר הולדן כבר בן 33 וקלי מקארתי בן 32, ככה שאנחנו צריכים מתאזרח צעיר ופרקינס הוא בן 26. כמו כן הפנייה באה מצידנו ולא מצידו, ואנחנו עוקבים אחרי פרקינס עוד מתחילת העונה. פרקינס אמור למשוך את הרמה של הליגה הרוסית כלפי מעלה, וזה יעזור גם בטווח הארוך".

השחקן עצמו נשמע נלהב עד מאוד מהאפשרות לשחק בנבחרת הרוסית. "רוב האנשים לא מקבלים הזדמנות לשחק עבור הנבחרת שלהם. לשחק באולימפיאדה, או באליפות העולם, זו הזדמנות מאוד מיוחדת. אני בסך הכל מקווה לשחק טוב, זה יהיה נהדר לשחק עבור הנבחרת", אמר פרקינס. "זה לא כאילו יזמנו אותי לדרים טים, זו תהיה ההזדמנות היחידה שלי לשחק בנבחרת לאומית", הוסיף השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully