וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר למרכז הבימה

בית"ר ירושלים ויצחק שום פותחים את העונה בגביע הטוטו מול מכבי נתניה. האם הקיץ הקשה שעברה מחזיקת הגביע תשפיע גם על התוצאה?

משחק מספר 68: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1.6, 3.05, 3.4

הקיץ העמוס שעבר על בית"ר (ועדיין לא הסתיים) אמור להשפיע על העונה של בית"ר ירושלים, שפותחת את העונה עם משחק ביתי נגד מכבי נתניה במחזור הראשון בגביע הטוטו. הנתנייתים, שעברו את סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אך נחלו אכזבה בסוף השבוע עם הפסד לגלאטסראיי יודעים שהעונה הם צריכים לחשוב הרבה יותר בקטן ולפתחם משימה חשובה: לעשות עונה טובה בכלים שעומדים לרשותם. הנה הנתונים לקראת ההתמודדות.

מפגשי העונה שעברה - במשחק הראשון העונה ניצחה בית"ר ירושלים בקופסא 1:2, תוצאה שחזרה על עצמה גם במפגש השני בטדי. בסיבוב השלישי נתניה היא זו שניצחה 0:1 במשחק שנערך בקופסא.

מאזנים - בית"ר ירושלים סיימה את העונה שעברה במקום השלישי עם מאזן של 16 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים; נתניה סיימה רביעית עם 14 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ושבעה הפסדים.

גביע הטוטו - בית"ר ירושלים סיימה את שלב הבתים במקום הרביעי והאחרון (בבית א') ולא המשיכה הלאה אל רבע הגמר. מכבי נתניה סיימה באותו בית שלישית, אך העפילה לשמונה האחרונות. בשלב הזה היא ספגה תבוסה 4:1 בבית על ידי מ.ס. אשדוד, כשבגומלין היא הפסידה רק 1:0.

הערכה - הלב והנשמה אמורים לעזור לבית"ר ירושלים לסיים עם ניצחון מוראלי חשוב לפני העונה הקשה שהולכת לעבור עליהם. ההימור: 1, היחס: 1.6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully