וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-סכנין: לשכוח מהרכישה, ולהתעסק בכדורגל

הצהובים יפתחו בהרכב החזק (ש', 19:30) עם שטראובר, גפני ואבידור. קוליק דירבן את שחקניו: "רוצה לפתוח טוב את העונה"

בצל המשא ומתן להעברת הבעלות בין אלכס שניידר למיליארדר היהודי-קנדי, מיטשל גולדהאר, תפתח מחר (שבת, 19:30, בלומפילד) מכבי תל אביב את העונה באופן רשמי כשתארח את בני סכנין במסגרת משחקי בית ב' בגביע הטוטו.

שניידר העביר השבוע ארבעה מיליון דולר לבקרת התקציבים, מה שאומר שהמנג'ר אבי נמני יהנה מהסגל החזק ביותר העומד לרשותו, כאשר שלושת שחקני הרכש, לירן שטראובר, רוני גפני ויובל אבידור צפויים לפתוח בהרכב הפותח. מי שלא יהיו בסגל הם יקיר שינה ותומר תייר, שטרם חתמו על חוזיהם בקבוצה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח, יוסי שבחון, יובל אבידור, איליה יבוריאן (עמנואל מאיוקה).

פטי הזר היחיד שישחק בסכנין

בני סכנין קיימה היום את האימון המסכם לקראת המשחק ותגיע לבלופילד עם הרכב על טהרת שחקני הישראליים, פרט לבלם הזר יא יא פטי. למרות המחסור בחלוצים, המאמן, ערן קוליק, רוצה להתחיל את העונה ברגל ימין והיום באסיפת הקבוצה אמר לשחקנים: "לא משנה באיזה מסגרת אנחנו משחקים, אני רוצה לפתוח את העונה בצורה טובה. אני רוצה שתמשיכו ביכולת שהצגתם במשחק האחרון במחנה האימון".

מלבד אחמד קאסום, לסכנין אין מחר חלוצים בסגל וקוליק עדיין מתלבט בהרכב למחר. ככל הנראה יסיט המאמן את עלי עותמאן לחלק התקפי יותר בקישור ומומחד זיבדאת יערוך הופעת בכורה בתור המגן הימני. לצידו של קאסום בהתקפה, שוקל קוליק להציב את יניב לוזון.

מי שייעדר מהמשחק ככל הנראה הוא חאמד גנאים, שלא התאמן היום בגלל מחלה. בנוסף אליו, לא יוכלו להיות שותפים למשחק הברזילאי קאדו ועמיר אבו עראר, מכיוון שתקציבה של סכנין אומנם אושר, אך עדיין לא עבר סופית בבקרת התקציבים.

הרכב משוער: מאיר כהן, מהראן אבו ריא, יא יא פטי, טל חן, מוחמד זיבדאת, חיים בנון, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, עלי עותמאן, יניב לוזון, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully