וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים סיפתח גם בליגה

אחרי ההצלחות באירופה, מכבי חיפה פותחת עונה גם בליגה הישראלית עם מפגש מול מכבי פ"ת במסגרת גביע הטוטו. להערכתינו זה לא ייגמר עם ניצחון

משחק מספר 39: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1.45, 3.25, 4.0

אחרי שעברה שלושה משחקים רשמיים העונה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה מקווה לצלוח גם את פתיחת העונה הישראלית במפגש שלה מול מכבי פתח תקוה ועם הפגישה המחודשת עם רוני לוי, שיעמוד על הקווים אצל מכבי פתח תקוה. אין ספק שהירוקים מגיעים פייבוריטים להתמודדות, אך האם הם יאפשרו למרבית שחקני הסגל מנוחה לקראת הגומלין מול אקטובה? האם פתח תקוה לא תבוא רעבה כדי לנצח ולסמן וי? הנה כמה נתונים שיעזרו לכם להחליט.

מפגשי העונה שעברה - במשחק הראשון בשנה שעברה חיפה ניצחה 1:3 את פתח תקוה, במשחק השני פתח תקוה הפתיעה עם 0:2 באורווה והמשחק האחרון הסתיים ב-0:0, מה שלא מנע מחיפה לזכות באליפות.

מאזנים - מכבי חיפה סיימה את העונה שעברה עם מאזן של 19 ניצחונות, עשר תוצאות תיקו וארבעה הפסדים; פתח תקוה סיימה שביעית עם מאזן של שמונה ניצחונות, 15 תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

גביע הטוטו - מכבי חיפה הודחה בשנה שעברה ברבע הגמר אחרי הפסד להפועל תל אביב בפנדלים. מכבי פתח תקוה לעומת זאת לא עברה את שלב הבתים אחרי שסיימה אחרונה בבית ב'.

הערכה - מכבי חיפה אמורה לנצח, אך פתח תקוה תקשה ותכפה תיקו. ההימור: איקס, היחס: 3.25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully