וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע עלה לרבע הגמר בלוס אנג'לס

הישראלי ניצח את קנדריק (80 בעולם) ודהר לשלב הבא, שם יפגוש את קווירי (32 בעולם): "ניצלתי את העייפות שלו"

דודי סלע מנסה לכפר על השבוע שעבר הפחות מוצלח בקריירה שלו לאחר שהודח בסיבוב השני של טורניר אינדיאנפוליס, כשהערב (חמישי) הוא דהר לרבע הגמר בטורניר לוס אנג'לס (פרסים בסך 630,500 דולר) במשחקו הראשון בטורניר. סלע, שמדורג רביעי בטורניר על המשטח הקשה בארצות הברית, ניצח את רוברט קנדריק 4:6, 6:3, 1:6.

הישראלי הצליח לשבור בפתיחת המשחק ושמר על היתרון שלו עד סיום המערכה הראשונה בדרך ל-4:6. אלא שבמערכה השנייה הוא מעט נחלש כשבמשחקון השביעי הוא נשבר וקנדריק השלים ניצחון 3:6 במערכה. המערכה האחרונה הייתה חד צדדית ואיפשרה לסלע לנצח בקלילות את יריבו, המדורג 80 בעולם, בדרך לרבע הגמר.

סלע יפגוש בסיבוב הבא את סם קווירי האמריקאי (32 בעולם), שגבר על בן ארצו ריאן סוויטינג שעלה מהמוקדמות 3:6, 7:6, 3:6. "עוד לא שיחקתי נגד סלע, אבל אני יודע שהוא מאוד מהיר", אמר קווירי, "אצטרך לשחק מצוין כדי לגבור עליו".

"עשיתי הרבה טעויות במערכה השנייה, והוא שיחק מצוין ותקף לי את הסרב השני", הסביר סלע בסיום את המעידה שלו במערכה השנייה, "בסט השלישי היה קשה לראות הכדור בצד אחד של המגרש, ולכן ניסיתי להזיז אותו כמה שיותר ולשלוט בנקודות. ראיתי שהוא מתעייף, וניצלתי את זה".

במידה שסלע יצלח את המשוכה הזו הוא יפגוש את טומי האס או את מראט סאפין, אותו לא זכה לפגוש במשחקי גביע הדייויס שנערכו בארץ החודש.

* הראל לוי ואמיר חדד ממשיכים להצליח יחד בטורנירי הצ'לנג'ר, כאשר צמד הישראלים ניצח 2:6, 2:6 בדרכו לחצי הגמר גרנדבי שבקנדה את לואיג'י דאגורד ורודריגו גרילי.

ואווינקה סיים את דרכו בגשטאד

דווקא כשהוא מגיע מדורג ראשון, סטניסלס ואווינקה לא הצליח לעבור את הסיבוב השני בטורניר גשטאד (פרסים בסך 450 אלף יורו) לאחר שהפסיד 6:4, 6:4 לתומאז בלוצ'י הברזילאי, המדורג 119 בעולם. שתי שבירות של הברזילאי הספיקו להשבית את התקווה של השוויצרי לזכות בתואר על החימר.

מדורג נוסף שלא שרד את הסיבוב השני הוא ויקטור האנסקו הרומני, שפרש בפיגור 6:4 נגד פלורן סרה הצרפתי. לניקולס קיפר, לעומת זאת, הלך יותר טוב נגד איבן נבארו לאחר שהגרמני ניצח 3:6, 7:6, 2:6. במשחק נוסף ניצח מרכוס דניאל הברזילאי את ג'וליאן בנטאו 3:6, 6:7.

בטורניר אומאג שבקרואטיה, אף הוא על חימר (450 אלף יורו) המדורג ראשון דווקא לא נתקל בקשיים מיוחדים. ניקולאי דוידנקו גבר על אלברטו מרטין הספרדי 2:6, 3:6 בדרכו לסיבוב השלישי בטורניר. יורגן מלצר ניצח אף הוא בשתי מערכות את פאבו קואבאס האורוגוואי 4:6, 3:6.

חואן קרלוס פררו, שעשוי לפגוש את נבחרת הדייויס של ישראל בחודש ספטמבר, הפסיד אמנם 6:1 במערכה הראשונה לפוטיטו סטראסה, אך השלים מהפך עם 3:6, 2:6 בדרך לסיבוב השלישי. גם אנדראס ספי העפיל עם 5:7, 6:7 על פרדריקו ג'יל הפורטוגלי.

בטורניר איסטנבול שבטורקיה על המשטח הקשה לא נרשמו הפתעות במסגרת הסיבוב השני. אנאבל מדינה גריגאס ניצחה את פמרה אוזגן 6:2, 2:6, 0:6. לוסי הרדקה, אף היא מדורגת, ניצחה את ג'וליה גוארגס 6:2, 4:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully