וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי"

מאמן נתניה הסתכל על הצד החיובי בתבוסה 4:1 לגלאטסראיי בסיבוב ה-3 בליגה האירופית. שטראובר ניחם את השחקנים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי נתניה אולי לא קיוותה להרבה כיוון שהיא ידעה שהיא מתמודד נגד אחת מאריות הכדורגל האירופי, גלאטסראיי, אבל היא בטח ציפתה להרבה יותר מעצמה. בסופו של עניין נתניה הובסה 4:1 על ידי הקבוצה של פרנק רייקארד במסגרת המשחק הראשון של הסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית.

בשבוע הבא תתמודדנה הקבוצות בעלי סמי יין, כאשר הטורקים יארחו את הגומלין. לא נראה שיש כוח בעולם שימנע מגלא להעפיל לשלב הבא. בנתניה שוב התאכזבו מכמות הקהל שהגיע לחזות במשחק.

בסיום המשחק נכנס שוער מכבי תל אביב בהווה ומכבי נתניה בעבר, לירן שטראובר, למתחם חדר ההלבשה של נתניה על מנת לנחם את השחקנים, ושוחח ארוכות עם השוער דניאל ליפשיץ. לטענת שחקנים, שטראובר אמר לליפשיץ כי הוא לא אשם בהפסד, ובשלושת השערים האחרונים שספגה הקבוצה.

עזריה: "אני מאמין שיבוא עוד יותר קהל במשחקים הבאים"

בנתניה ידעו שהקבוצה הצעירה והחדשה של הקבוצה לא תוכל ממש להוות יריב שווה כוחות לטורקים, אבל היו מאוכזבים. בעיקר לאור העובדה כי הקבוצה דווקא הובילה משער של דלה ימפולסקי.

במחצית המשחק, כשעזריה עוד האמין שקבוצתו יכולה לחולל סנסציה במצב של 1:1, הוא אמר לשחקניו: "תשמרו לא לספוג, בואו ננסה להבקיע את השני ולהפתיע".

בסיום המשחק אמר המאמן נתי עזריה: "במחצית הראשונה הקבוצה הפתיעה גם אותי, אבל ידענו מראש שיחסי הכוחות נוטים לטובתם. אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. מבחינתנו זה היה משחק הכנה מצוין לליגה, אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי, ואני חושב שיש פה עתיד טוב. אנחנו צריכים חיזוק, ונתחזק איפה שנצטרך. אני מאמין שיבוא עוד יותר קהל במשחקים הבאים".

שחקני נתניה הודו לאחר המשחק כי במהלכה של המחצית השנייה "הם נפלו מהרגליים" מול הכושר הגופני המצוין של הטורקים. אחד השחקנים תיאר זאת כך: "השער השני והשלישי פשוט ריסקו אותנו. בתחילת המחצית השניה עוד האמנו, אבל אחרי השער השלישי ידענו שגם השער הרביעי הוא רק עניין של זמן".

"במחצית הראשונה שיחקנו טוב ובכלל לא היה קשה", אמר הקשר אלמוג כהן בסיום, "אבל לא פתחנו טוב את החצי השני, חטפנו גול מוקדם וזה מה ששבר אותנו. אני לא חושב שהתוצאה הזו משקפת את המשחק. הקהל היה נפלא, זו לא כמות מספקת כשבאה קבוצה כמו גלאטסראיי, אבל מי שבא עשה את המקסימום. בטורקיה נבוא ונילחם על הכבוד, וננסה להוציא תוצאה טובה".

עזריה לחץ את ידי השחקנים בחדר ההלבשה, והודה להם על המשחק. בנתניה מאוד מרוצים מההקרבה של השחקנים במחצית הראשונה, אך כפי שהגדיר זאת אחד מאנשי המערכת - "כולם יודעים שזה לא היה כוחות". אוהדי נתניה חיכו מחוץ למגרש לשחקנים, ולהפתעתם עודדו אותם למרות התבוסה.

רייקארד: "בסופו של דבר יש לנו יותר איכות"

גלאטסראיי מינתה לשורותיה בקיץ את אחד ממאמני העל של היבשת, פרנק רייקארד ההולנדי שכזכור הוביל את ברצלונה לזכייה בליגת האלופות לפני שלוש שנים. בעזרתו, נבנתה באיסטנבול קבוצת כוכבים, שאמורה להחזיר את גלא לצמרת הגבוהה של הליגה הטורקית.

רייקארד לא היה שבע נחת כמובן מתחילתו של המשחק, אבל המהפך עם ארבעת השערים של שחקניו הרגיעו אותו. "היו לנו כמה בעיות בקישור במחצית הראשונה", הסביר רייקארד.

"אז הוריתי לשחקנים להתקרב אחד לשני והוספתי כמה דברים טקטיים על המשחק. בסופו של דבר יש לנו יותר איכות וזה עשה את ההבדל. לכל משחק יש שתי מחציות, ובסך הכל הגיע לנו לנצח".

רייקארד החמיא לשחקני נתניה, כשאמר אחר כך: "לנתניה יש כמה שחקנים טובים בקישור, כמו מספר 8 (אלמוג כהן), והם הקשו עלינו במחצית הראשונה".

שוער גלאטסראיי לאו פרנקו אמר בסיום: "זה היה המשחק הראשון שלי בקבוצה. אני חושב שהיה לי משחק טוב. היו לי כמה הצלות טובות. לגבי השער הראשון, כדורגל זה משחק קבוצתי וטעויות קורות, אבל ידענו לחזור למשחק והכי חשוב זה שעשינו תוצאה טובה לקראת המשחק בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully