וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: מכבי נתניה הובסה על ידי גלאטסראיי 4:1

הקבוצה של עזריה לא יכלה לגלאטסראיי, שסגרה סיפור עם 1:4. לנתניה: ימפולסקי. באלטה, קיואל, סריוגלו ובארוש הפכו

הקאן בלטה שחקן גלאטסראיי חוגג כיבוש שער. ברני ארדוב
היה אחד מכוכבי הניצחון של גלא. באלטה/ברני ארדוב

מכבי נתניה קיוותה היום (חמישי) לחולל אולי סוג של מיני סנסציה במשחק הראשון של הסיבוב השלישי המוקדם בליגה האירופית, אבל היא למדה מהר מאוד על בשרה שגלאטסראיי גדולה עליה בכמה מידות. קבוצת הפאר הטורקית הביסה 1:4 את החבורה של נתי עזריה בבלומפילד, והבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בסיבוב הבא של המפעל. בשבוע הבא תתארח נתניה במשחק הגומלין בעלי סמי יין, וקשה מאוד לראות אותה מחוללת דרמה גדולה ועושה מהפך.

לא כל יום פוגשים קבוצה פאר גדולה כמו גלאטסראיי. אמנם העונה הקודמת שלה בליגה הטורקית לא הייתה כזו גדולה, שבגללה היא הגיעה רק לליגה האירופית ולא לליגת האלופות, אלא שבקיץ הנוכחי בנו באיסטנבול קבוצת כוכבים שלא הייתה מביישת הרבה קבוצות בליגות הבכירות של אירופה.

גולת הכותרת של בניית הקבוצה החדשה הייתה הבאתו של המאמן ההולנדי המצליח פרנק רייקארד. היה די מרענן לראות את ההולנדי, שהוליך לפני שלוש שנים את ברצלונה לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד, יושב בבלומפילד החם והלח, מזיע אחרי השער של דלה ימפולסקי, אבל מתרווח אחר כך בעקבות הרביעייה שהשיבה קבוצתו.

דווקא נתניה פתחה מצוין את המשחק, התקיפה וסיכנה מספר פעמים את שערו של לאו פרנקו. היא באה על שכרה בדקה ה-25, כשימפולסקי כבש בנגיחה מקרן והדהים את כל הנוכים. אלא ששמירה לקויה ביותר חמש דקות אחר כך בקרן הביאו לגלא את השוויון של באלטה. שתי דקות בתוך המחצית השנייה הפך הארי קיואל את התוצאה, ומכאן והלאה יצא לנתניה כל האוויר מהמפרשים. שחקניה הצעירים כבר לא הצליחו להיות שווים לטורקים, שהפגינו במחצית השנייה עליונות מוחלטת על שחקניו של עזריה, שניסו ליהנות ולהתחכך קצת אולי באבק הכוכבים.

בשבוע הבא נתניה תנסה לעשות הכל כדי לא לצאת אבלה וחפויית ראש מהעלי סמי יין של גלא. זו יכולה להיות חוייה מעניינת, לשחק באחד האצטדיונים החמים בכל אירופה, זו גם יכולה להיות חוויה קשה אם המשחק שם יהפוך לתבוסה, דבר שיכול קצת לקעקע את העונה של נתניה בליגה.

מהלך המשחק

דקה 7 - טל מעבי שלח בעיטה חזקה מאוד ומדויקת, אבל פרנקו הצליח להתעופף מצוין ולהדוף לקרן.

דקה 15 - הזדמנות ראשונה קורצת ביותר לגלא, הכדור הגיע לבארוש לאחר ערבובייה, אבל מחמישה מטרים בלבד הצ'כי לא הצליח להבקיע, לאחר שהכדור פגע בשחקן נתניה וחמק מעל המשקוף.

דקה 24 - שלו מנשה שלח כדור חזק לפינה, פרנקו הדף לקרן.

דקה 25 - גול! שלו הרים את הקרן, ימפולסקי התרומם מצוין, ומשבעה מטרים נגח לפינה, 0:1 מפתיע לנתניה.

דקה 30 - גול! גלא קיבלה קרן, אחרי שבעיטה של בארוש פגשה שחקן נתנייתי שהציל שער. את הקן נגח בקלילות מרגיזה הקאן באלטה שהיה חופשי ומאושר, 1:1.

דקה 32 - אחמד סבע פרץ לרחבה, היתל בפרנקו, אבל גילגל חלש, וסרגיולו הצליח לעצור שני מטרים מהקו, נתניה הייתה קרובה לשוב ליתרון.

דקה 47 - גול! אילמז פרץ מאגף ימין והוציא רוחב טוב, קיואל השתלט על הכדור ושלח מכ-15 מטרים חזק, ליפשיץ לא הצליח לעצור. גלא עשתה מהפך ל-1:2.

דקה 53 - גול! ארדה טוראן בישל בצורה יפה לסריוגלו, שהגיע מאחור ומכ-15 מטרים אלכסונית לשער שלח פצצה נהדרת לפינה הגבוהה הקרובה של ליפשיץ, 1:3 לגלאטסראיי, שהתקרבה מאוד לשלב הבא.

דקה 73 - גול! ארדה טוראן פרץ באגף ימין, והרים כדור מצוין, מילאן בארוש הצטרף לחגיגה עם שער בראש, 1:4 לגלא.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, טל מעבי, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, דלה ימפולסקי (חן עזרא, 81), פיראס מוגרבי (אמייה טגה, 57), אחמד סבע (אובודו אוקוצ'ה, 46).

הרכב גלאטסראיי: לאו פרנקו, איידין אילמז (באריש אוזבק, 71), סברי סריוגלו, גוקאן זאן, סרבט צ'טין, הקאן באלטה, מוסטפה סארפ, אייהן אקמן, הארי קיואל (קייטה, 66), ארדה טוראן, מילאן בארוש (שבאני נונדה, 78).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי נתניה חוגגים כיבוש שער. ברני ארדוב
בהתחלה זה נראה כמו חלום. שחקני נתניה חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully