וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה בטורניר אאודי

גברה בגמר 6:7 בפנדלים על יונייטד. בוקה ניצחה 3:4 בקרב על מקומות 3-4 את מילאן. בכורה לאטו ב-0:1 של אינטר במונאקו

ענקיות הכדורגל העולמי, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, נפגשו הערב (חמישי) בגמר גביע טורניר אאודי, שנערך באצטדיון אליאנץ ארינה. בסופו של הקרב יצאו הבווארים, שאירחו את כל הטורניר, עם ידם על העליונה לאחר שניצחו בגמר את סגנית אלופת אירופה ואלופת אנגליה, מנצ'סטר יונייטד.

בתום 90 דקות נשמרה התוצאה המאופסת, לאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע האחת את שער יריבתה.

המשחק לא נכנס להארכה ועבר היישר לפנדלים. ריאן גיגס פתח את מסכת בעיטות הפנדלים והשכין כדור ראשון ברשת, גם אנדרסון ונאני כבשו ליונייטד, כשמן העבר השני אלכסנדר באומיוהאן, אדסון ברפאהייד וחאמיט אלטינטופ הבקיעו, ואחרי שש בעיטות נרשם שוויון 3:3.

פטריס אברה החטיא, אלא שגם מן העבר השני דניאל פראניץ' החמיץ. ווין רוני, דארן פלטשר ופול סקולס המשיכו לעשות את העבודה עבור היונייטד, חוסה ארנסטו סוסה, אנדראס אוטל והולגר באדסטאבר כבשו לבאיירן. את הבעיטה השמינית החמיץ ג'וני אוונס. הבלם הבלגי דניאל ואן בויטן לקח את הצ'אנס בשתי הרגליים, שלח את הכדור לפינה הגבוהה, ואת האוהדים לשמיים. באיירן ניצחה 6:7 בפנדלים.

מילאן לא טעמה טעם של ניצחון, בכורה לאטו באינטר

אחרי שהושפלה מול באיירן מינכן אתמול (רביעי), מילאן מסיימת את גביע אאודי במקום האחרון ועם מעט ביטחון לקראת המשך ההכנות שלה לפתיחת הסרייה A. הרוסונרי הפסידו לבוקה ג'וניורס בפנדלים באליאנז ארנה אחרי 1:1 בתום 90 דקות וכעת הם ימשיכו בחיפוש אחר ניצחון ראשון במשחקי טרום העונה.

דווקא הרוסונרי היו טובים יותר בפתיחה ואף עלו ליתרון משער של של טיאגו סילבה בדקה ה-27. אלא שבוקה, שסיימה את הקלאוסורה רק במקום ה-14, מצאה את השוויון שלוש דקות לסיום. הגנה נרפית של מילאן איפשרה ללוקאס ויאטרי למצוא את השוויון שלוש דקות לסיום לאחר שהשחקן הארגנטינאי נגח מול שער חשוף.

בפנדלים בוקה ניצחה 3:4 אחרי שסבסטיאן בטאגליה, חואן רומן ריקלמה, מרטין פאלרמו וויאטרי דייקו, פדריקו אינסואה החמיץ. במילאן אלכסנדרה פאטו ואנדראה פירלו החטיאו, סילבה, מארק ינקולובסקי ורונאלדיניו הבקיעו מהנקודה הלבנה.

* גם אינטר חזרה ממסע המשחקים שלה בארצות הברית, ובניגוד ליריבתה העירונית היא המשיכה לנצח, הפעם 0:1 על מונאקו באצטדיון לואי השני במונטה קרלו. ז'וזה מוריניו ראה את סמואל אטו עורך בכורה במדי הנראזורי, ואת דייגו מיליטו, שכבש צמד ב-0:2 של אלופת איטליה על מילאן בשבוע שעבר, כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56.

ליגה אירופית: סטיאווה ופולהאם חגגו עם שלישיות

מלבד משחקן של שתי הישראליות בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, נערכו לא מעט משחקים ברחבי היבשת. במוקד ניצחה פאוק סלוניקי היוונית בנורבגיה את ולרנגה 1:2, מה שמזכה אותה ביתרון חשוב לקראת הגומלין בשבוע הבא.

גם סטיאווה בוקרשט עשתה את העבודה כמו שצריך נגד מאת'רוול הסקוטית עם 0:3 חלק ברומניה. שני שערים במחצית הראשונה אחרי שערים של סטפן (עצמי), דניאל ניקוליטה ובוגדן סטנקו. נאק ברדה ניצחה 0:1 בפולין את ורשה. צסק"א סופיה הסתפקה אף היא ב-0:1 בבית נגד דרי סיטי האירית ומקווה להשלים את העבודה בשבוע הבא.

אצל פולהאם נראה שהסיבוב השלישי קרוב לאחר שבובי זמורה, דני מארפי (פנדל) וקי היון חגגו עם 0:3 קליל על וטרה הליטאית במשחק החוץ. שטורם גראץ ניצחה בחוץ את פטרובאץ' המונטנגרית 1:2.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully