וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המאמנים מאיים: "נפתח בשביתה מיום שני"

לקראת הפגישה המכריעה מחריפים המאמנים את המאבק. האיגוד: "המאמנים וההסתדרות מושכים לכיוונים שונים"

יממה לפני פגישתם עם ראשי איגוד הכדורסל, מאיימים היום (חמישי) ראשי ארגון המאמנים לשבות מפעילות החל מיום שני הקרוב אם לא יימצא פתרון לסכסוך בעניין תנאי השכר של מאמני הנבחרות השונות. משמעותה של שביתה כזו היא שצביקה שרף, מאמן הנבחרת הבוגרת, לא ימריא עם שחקניו ביום שני למחנה האימונים בהולנד לקראת אליפות אירופה.

בהודעה שפרסם הארגון נכתב: "צר לנו לגלות שלמרות ההסכמות שהושגו בעל פה ולמרות הצהרותיו של יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, בכלי התקשורת השונים בדבר לגיטימיות מאבק המאמנים ושיפור מעמדם תוך התחיבות שלו לחתום על הסכם מחייב בעניין, אין הדבר בא לידי ביטוי בטיוטת האיגוד שנמסרה לארגון המאמנים".

מאיגוד הכדורסל נמסר: "באיגוד הכדורסל מעדיפים להתעסק בפתרון סוגיית המאמנים המועסקים באיגוד, ומביעים פליאה על הקו הנמשך ועל היעדר יכולת החלטה הקיימים בתוך ארגון המאמנים. היעדר יכולת הבאה לידי ביטוי בכך שההסתדרות מצד אחד והמאמנים מהצד השני, מושכים לכיוונים שונים. צעד שגם בעבר גרם להיעדר יכולת של נציגי ארגון המאמנים במשא ומתן, להעביר במוסדותיהם את הסיכומים אשר נעשו בינם לבין נציגי איגוד הכדורסל. אנו מקווים שהיצר לסיים את המשא ומתן, יגבר בקרב נציגי ההסתדרות וארגון המאמנים, על היצר להשבית את פעילות מאמני הכדורסל".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully