וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבוש של קין

גם זה סוג של מחנה אימונים: מאמן איפסוויץ', רוי קין, החליט לשלוח את קבוצתו לבסיס צבאי, שם יקימו מחנה ויעברו מטווחים

פגרת הקיץ היא זמן מצוין עבור קבוצות להתכונן לעונה הבאה - אם מבחינה מנטלית או פיזית. מחנות אימון שנועדו לשפר את הכושר הגופני של השחקנים והלכידות שלהם הינם אירועים שכיחים עד מאוד בעולם הספורט. אלא שאיפסוויץ' טאון, מליגת המשנה באנגליה, החליטה לקחת את הקונספט הזה צעד אחד קדימה, וכהכנה לקראת עונת 2009/2010 הממשמשת ובאה, החליטו בקבוצה לקיים את מחנה האימונים בבסיס צבאי.

מאמן הקבוצה, רוי קין, יודע דבר או שניים על קשיחות, ועל כן, בימים האחרונים ערכה הקבוצה האנגלית מספר תרגילים צבאיים שהקשר בינם ובין כדורגל קלוש במקרה הטוב. בין השאר, התאמנו שחקניו של שחקן העבר הגדול בהעברת נשקים, בניית מחנה ושינה בו בלילה, וכן ערכו מספר מטווחים עם תחמושת חיה.

קין, שהגיע באפריל האחרון למועדון, הביא איתו את המדען הספרדי אנטוניו גומס, ששם גם הוא דגש על ההיבט הפיזי של האימונים. "אנחנו נוקטים בגישה יותר מדעית בקדם העונה הזה", אמר קין. איפסוויץ' חזרה לפני מספר ימים ממחנה אימונים בפורטוגל, ובמועדון שידע שנים יפות עד מאוד בפרמיירליג מקווים לשוב סוף סוף לליגה הבכירה, ממנה נעדרו מאז שהסתיימה לה עונת 2001/2002. רק בסיום השנה נדע האם כל מה שהיה חסר לטרקטור בויז במשך כל השנים שחלפו היה בסך הכל מעט משמעת צבאית הגונה וישנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully