וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים יקראו: "להחרים את ישראל ספורטיבית"

ארגוני שמאל פרו פלסטינאים מתכננים הפגנה מחוץ לאצטדיון גטבורג והבטיחו: "לא נמנע את קיום המשחק מול הפועל"

התקשורת השבדית מדווחת היום (חמישי) כי ארגוני שמאל שבדיים וארגונים פרו פלסטינאים מתכננים הפגנה כשעה לפני פתיחת המשחק בין גטבורג להפועל תל אביב (20:00 שעון ישראל) במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. ההפגנה היא כנגד יחס ישראל לפלסטינאים והכיבוש. "את התנהגות ישראל אפשר להשוות לאפרטהייד בדרום אפריקה", אמר בנגט פרייד, אחד מראשי הארגונים השבדיים, וקרא להימנע מכל מפגשים ספורטיבים עם ישראל, בכל הענפים ובכל הגילאים.

פרייד ציין כי מטרת ההפגנה אינה למנוע את קיום המשחק וכי המארגנים לא רוצים קשר עם מתפרעים. כמו כן, ציין פרייד, ההפגנה לא תיכנס אל תחומי האצטדיון. משטרת גטבורג תאשר ככל הנראה את קיום ההפגנה, אך היא נערכת בכוחות מתוגברים למשחק. המשטרה החליטה לבצע בדיקות בטחוניות קפדניות לכל באי האצטדיון ובכללם מכובדים ועיתונאים. כרזות פוליטיות מכל סוג לא יותרו, אלא רק דגלי ישראל, שבדיה וכרזות עידוד ספורטיביות הקשורות בקבוצות.

מאז נחתה הפועל תל אביב בשבדיה, היא זוכה לאבטחה צמודה, כשכוחות משטרה פטרלו גם בלילה סביב המלון בו שוהים השחקנים. רוברט קרלסון, האחראי על אבטחת המשחק מטעם משטרת גטבורג, אמר כי אין בידיו התראות וכי המשחק לא מוגדר "בסיכון גבוה". קרלסון אישר כי הוא נמצא בקשר טוב עם מארגני ההפגנה.

"אין איומים והמצב שונה מזה שהיה לפני מפגש הדייויס", אמר קרלסון לתקשורת השבדית. עדיין לא ברור כמה אנשי ביטחון יאבטחו את המשחק, אך תהיה זו כמות גדולה מהרגיל. גם הנהלת גטבורג תגברה את נוכחות המאבטחים, המארחים והרופאים על מנת להשליט סדר במגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully