וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פרנסמן ינחת במכבי ת"א בסופו של דבר?

30.7.2009 / 19:55

הצהובים בדקו את אופציית צירופו של הבלם, אך כעת לא מסוגלים לעמוד במחירו. התקשורת הבלגית: ג'וקיץ' סיכם במכבי

במסגרת החיפושים אחר בלם וקשר אחורי זר, במכבי תל אביב בדקו בימים האחרונים את אופציית צירופו של בלם מכבי נתניה, ביבאן פרנסמן. גורמים בסביבתו של הבלם הדרום אפריקאי עניינו גורמים בצוות המקצועי של מכבי ושמו של פרנסמן מצטרף לרשימת האופציות לתפקיד הבלם הזר. בשלב זה, מחירו של השחקן יקר מדי עבור הקבוצה, אולם ייתכן שבימים הקרובים תהיינה התפתחויות בנושא.

שם נוסף שנמצא כרגע על הפרק הוא סאבו פאביצ'ביץ' המונטנגרי. לאחר שמכבי התעניינה בו לראשונה, סוכניו של הבלם נתנו הצעה כספית מאוד גבוהה ושמו ירד מהפרק, אולם בימים האחרונים חזרו הסוכנים לראשי מכבי עם הצעה כספית מקוצצת, ולאחר שהצוות המקצועי התרשם מאוד מהבלם, ממשיכות השיחות והוא בסופו של דבר לאייש את עמדת הבלם הזר בקרית שלום. פאביצ'ביץ' שיחק בעונה האחרונה בקוטבוס הגרמנית ונמנה על סגל הנבחרת המונטנגרית. לפני שהגיע לבונדסליגה הוא שיחק בוויודינה ובהיידוק קולה הסרביות.

על פי דיווחים בתקשורת הבלגית, חלוצה הסרבי של קלאב ברוז', דושאן ג'וקיץ', בדרך למכבי תל אביב. החלוץ נבחן במחנה האימונים של הצהובים בהולנד, ועל פי הדיווחים, הרשים וישלים בימים הקרובים את המעבר לישראל, לאחר שיחתום על חוזה בקבוצה.

ג'וקיץ' בן ה-29 הגיע לברוז' בעונת 2007 מהכוכב האדום בלגרד. בעונתו הראשונה כבש חמישה שערים ב-28 הופעות, אך אשתקד מיעט לשחק והושאל לחצי עונה לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, אשר גם בה רשם הופעות ספורות בלבד. לג'וקיץ' הופעה אחת בנבחרת סרביה.

עדכון ראשון: 11:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully