וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורה: "רוצה להיות חלק ממשהו גדול"

הבלם שהגיע מארסנל דיבר במסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן מנצ'סטר סיטי ועקץ את האקסית. אלאנו חתם בגלאטסראיי

כשהוא שופע חיוכים, התייצב הערב (חמישי) קולו טורה, שחקן הרכש הטרי של מנצ'סטר סיטי, למסיבת העיתונאים הראשונה שלו באיסטלנדס. "כולם יודעים שאני הייתי השריד האחרון לקבוצה 'הבלתי מנוצחת' של ארסנל, ושרציתי כבר לעזוב", הצהיר טורה.

"מנצ'סטר סיטי השתנתה. יש כאן קבוצה טובה מאוד שרוצה להשיג משהו. אני רוצה להיות חלק ממשהו גדול שמתפתח כאן", הוסיף טורה, שהשלים השבוע את מעברו מארסנל תמורת 14 מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים. "אני מאושר להיות כאן. אני צופה לנו עתיד גדול, וזה אתגר עצום בשבילי".

טורה המשיך לכוון גבוה: "הקבוצה רוצה להתקדם והמועדון רוצה להתקדם. כל מה שהמועדון עושה זה להבטיח שנהיה קבוצת צמרת", ניסה טורה להצדיק את מסע הרכש המטורף של הסיטי, שכלל גם את רוקה סנטה קרוז, קרלוס טבז ועמנואל אדבאיור.

סיטי עדיין רעבה לרכש. הבוקר פורסם כי אברטון דחתה גם את ההצעה השניה לרכישת ג'ולן לסקוט - שעמדה על 18 מיליון ליש"ט. "זה לא סוד שאנחנו רוצים להתחזק", אמר מארק יוז. "יש עדיין זמן רב עד סגירת חלון ההעברות. נבחן את האפשרויות ונראה מה אפשר להביא".

אלאנו חתם בגלאטסראיי

בין רכש לרכש, יוז והסיטי דואגים גם לדלל את הסגל. גלאטסראיי נמצאת בישראל לקראת המשחק הערב (חמישי, 19:40, ספורט 5) מול מכבי נתניה. בינתיים, ראשיה ממשיכים לעבוד על חיזוק והבוקר הודיעו על החתמתו של קשר רכש חדש, אלאנו הברזילאי של מנצ'סטר סיטי. פרנק רייקארד חיפש תקופה ארוכה קשר עושה משחק שינהל את שיטת ה-4-3-3 המפורסמת שלו. באיסטנבול פנטזו על דקו, אבל יסתפקו באלאנו, הקשר היצירתי הנפלא של הסיטי, שלא היה בתוכניות של מארק יוז.

על פי דיווחים באנגליה, גלאטסראיי תשלם סכום של 8 מיליון ליש"ט עבור הברזילאי בן ה-28. המועדון הטורקי הודיע רשמית כי הקשר חתם לארבע שנים. אלאנו כמובן לא יוכל לשחק בצמד המפגשים מול נתניה.

אלאנו שיחק בשנתיים האחרונות בסיטי, אליה הגיע לאחר שנתיים בשחטאר דונצק. בשבועות האחרונים פורסם כי מילאן ואינטר מעוניינות בו, אך גלאטסראיי היא זו שזכתה בשירותיו. בסיטי, שביצעה רכש מסיבי הקיץ, שמחו להשתחרר מעוד שחקן בסגל העמוס. אגב, הסיטיזנס השאילו היום את ולרי בוז'ינוב הבולגרי לפארמה בעוד פליפה קייסדו בדרך לספורטינג ליסבון.

עדכון ראשון: 30/7 10:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully