וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס: איסנר הדיח גם את בגדאטיס

האמריקאי גבר 0:2 על הקפריסאי ועלה לרבע הגמר. סאפין ניצח יתמודד נגד המנצח בין האס ללוין. ארליך ברבע גמר הזוגות

מראט סאפין ממשיך להתקדם בטורניר לוס אנג'לס והלילה (בין רביעי לחמישי) הוא חלף על פני הלטבי ארנסטס גולביס בעזרת 6:2, 3:6, 4:6, ועלה לרבע הגמר תוך 1:45 שעות. בשלב הבא צפוי לנו קרב מסקרן בין הרוסי האמוציונלי לטומי האס, וזאת במידה שהגרמני המתקמבק (זכה בטורניר זה בשנים 2004 ו-2006) ינצח את היהודי-אמריקאי ג'סה לוין.

האמריקאי ג'ון איסנר ממשיך בכושרו המצוין והדיח את הקפריסאי מרכוס בגדאטיס אחרי ניצחון 3:6, 6:7 (11:13). במהלך המשחק נפצע איסנטר, ובגדאטיס חש לעזרתו, האמריקאי התאושש, וכאמור, ניצח. "הייתי רגוע ולא נלחצתי", סיפר איסנר, שהגיע לפני כשבוע לחצי גמר טורניר אינדיאנפוליס. "זאת התקופה הכי טובה שלי השנה, אני אוהב לשחק על משטחים קשים".

איסנר (24, 2.06 מ') חבט 11 אייסים והניצחון העלה אותו למעמד רבע הגמר בפעם השלישית השנה. בשלב הבא יפגוש איסנר את האוסטרלי קארסטן בל (205 בעולם), שעלה אף הוא לרבע הגמר אחרי שיריבו הרוסי, דמיטרי טורסונוב, פרש במהלך המערכה השנייה בהתמודדות ביניהם.

גם יוני ארליך עושה חיל בטורניר. הלילה הישראלי ובן זוגו הדרום אפריקאי ג'ף קוצ'י העפילו לרבע הגמר, אחרי ניצחון על מרטין דאם מצ'כיה ורוברט לינדשטט משבדיה בתוצאה 4:6, 4:6 .

בטורניר סטנפורד ראו הצופים את מריה שראפובה דורסת את נדיה פטרובה 1:6, 2:6 ומעפילה רבע הגמר. שראפובה, שהחלימה מפציעה ארוכה בכתף ונעדרה מהמגרשים כעשרה חודשים, הגיעה חדה למשחק ושלטה בו למן הפתיחה. "מול יריבה כמו פטרובה אני חייבת לשחק מצוין", אמרה הכוכבת, "היא יכולה להתעורר פתאום, לכן היה חשוב לשמור על הגשות טובות. לחצתי אותה מההתחלה וזה הלך טוב". המשחק הבא של שראפובה מזמן לנו קרב קלאסי, כשהרוסיה הנאווה תתמודד ככל הנראה נגד ונוס וויליאמס, אם זו תנצח את אלה קודריאבצבה. האוסטרלית סמנתה סטוסור ניצחה את הרומניה מוניקה נוקולסקו 1:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully