וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו אורלינס אוהבים בשר

לאחר שהביאו את אמקה אוקפור, המשיכו ההורנטס בחיזוק הקו הקדמי, כשהחתימו את אייק דיוגו. טים תומאס חתם בדאלאס

מי שחשב שאחרי שהעבירו לעצמם את אמקה אוקפור תמורת טייסון צ'אנדלר האנשים הטובים בניו אורלינס עשו את שלהם, הוא טעה. ההורנטס ממשיכים להתחזק בקו הקדמי, והערב (רביעי) הם החתימו את אייק דיוגו, ששיחק בפורטלנד ובסקרמנטו בעונה החולפת. הפורוורד שנבחר 9 בדראפט של 2005 על ידי גולדן סטייט נחשב לתוספת מצויינת, במיוחד בהתחשב במחירו הנמוך.

דיוגו לא הרבה לשחק בעונה שעברה, אותה התחיל בפורטלנד, שם רשם ממוצעים חלשים של 1.4 נקודות ו-0.9 ריבאונדים למשחק, ב-19 משחקים בלבד. עם זאת, כשעבר לסקרמנטו החל לקבל דקות, ובעשרת המשחקים בהם הופיע הממוצעים שלו כבר עלו ל-9.2 נקודות וכמעט 4 ריבאונדים.

* גם הדאלאס מאבריקס חיזקו את הקו הקדמי שלהם, כשהחתימו לעונה אחת את הפורוורד הותיק, טים תומאס, בחוזה מינימום. תומאס, לו תהיה זו העונה ה-13 בליגה, עבר בעונה האחרונה לא פחות משלוש קבוצות (שיקגו, הקליפרס וניו יורק), בהן רשם ממוצעים של 8.5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק.

* לאחר ששיחררה את ג'מאל טינסלי, צירפה לעצמה אינדיאנה את ארל ווטסון, ששוחרר מוקדם יותר החודש מאוקלוהומה. ווטסון שככל הנראה יחתום לעונה אחת תמורת 2.8 מיליון דולרים, העמיד 6.6 נקודות למשחק בעונה החולפת באוקלוהומה, יחד עם 5.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully