וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מזרחי סיכם במכבי חיפה לעונה נוספת

29.7.2009 / 22:45

אחרי עונה טובה במדי סגנית האלופה סיכם הפורוורד את תנאיו לעונה נוספת. גם חוזיהם של חסין וגורקה הוארכו

הפורוורד משה מזרחי סיכם הערב (רביעי) את תנאיו בקבוצת מכבי חיפה לעונה נוספת, בה הוא אמור להשתכר ב-100 אלף דולרים, והוא יחתום על חוזהו בקבוצה בצאת ט' באב. מזרחי הוא הרכש השני שסגנית האלופה עושה העונה אחרי שבתחילת השבוע חתם בקבוצה הפורוורד האמריקאי דבון ג'פרסון לעונה נוספת. כעת בחיפה ינסו לסכם עם שני שחקנים ישראלים בכירים לפחות, כשבין המועמדים לסגל נמצאים דרור חג'ג', שבינו לבין הקבוצה מתקיימים מגעים, עידו קוז'יקרו ששיחק בחיפה בעונה שעברה ואורי קוקיה, שחקן הפועל חולון. נציג חיפה במנהלת הליגה, עו"ד טל אבריאל סרב להתייחס לידיעה ומסר בתגובה: "כשיהיה לנו מה להודיע, נודיע".

מזרחי (29, 2.02) גדל בקבוצת הנוער של הפועל חולון ונחשב לכישרון גדול בגילאי הנוער, ואף קיבל דקות משמעותיות בהיותו שחקן צעיר בחולון. אחרי שזכה עם נבחרת העתודה בשנת 2000 במדליית הכסף באליפות אירופה נדד עם המאמן יורם חרוש להפועל ירושלים ואף זכה עם הקבוצה בגביע יול"ב. לאחר הזכייה החל מזרחי בנדודים כשעבר בין גליל עליון, עירוני אשקלון ובני השרון ובעונת 2007/8 ניסה את מזלו בראסינג פאריז אך ירד עם הקבוצה ליגה. בעונה שעברה חזר לחיפה, ורשם 8.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק, אך בעיקר הרשים ביכולת ההגנתית שלו, שסידרה לו זימון לסגל הנבחרת לקראת אליפות אירופה.

גם חוזיהם של אלעד חסין ומיקי גורקה, עוזריו של מאמן הקבוצה אבי אשכנזי, הוארכו, והשניים ישמשו בתפקידם גם בעונת 2009/10. מכבי חיפה גם בעונת המשחקים 09/10. השניים שוהים בימים אלו במיאמי, במחנה המבחנים של ההיט. אלעד חסין, יליד 1980, גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים כשחקן ומאמן. בשנת 2003 היה חלק מצוות האימון בראשותו של ג'ון קליפרי במכללת ממפיס בארה"ב, בשנת 2004 היה עוזר מאמן של בני השרון, ובעונת 2005/06 שימש כעוזר מאמן של פיני גרשון במכבי תל אביב. בהמשך גם כעוזרו של גרשון באולימפיאקוס היוונית.

מיקי גורקה, חיפאי, יליד 1972, בעל תואר במינהל עסקים, נחשב בעבר לאחד הכשרונות המבטיחים בכדורסל החיפאי ואף שיחק במכללת ספרינג היל בארה"ב. בשנתיים האחרונות שימש כעוזר מאמן בעירוני נהריה בליגת העל. ג'ף רוזן אמר על הארכת חוזיהם: "זה טבעי מחד, וחשוב מאידך, שנמשיך עם הצוות המנצח מהעונה שעברה שזוכה אצלי להערכה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully