וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: מילאן, לאן?

קבוצתו של לאונרדו עדיין ללא ניצחון אחרי 4:1 מול באיירן, מנצ'סטר יונייטד ניצחה את בוקה. צפו בארסנל גוברת על האנובר

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5

משהו פשוט לא מתחבר אצל מילאן בתקופה האחרונה. הקבוצה האיטלקית, שעדיין לא הצליחה למצוא ולו ניצחון אחד במשחקי ההכנה שלה, ממשיכה להיראות רע, והערב (רביעי) היא תבוסה צורבת (4:1) בידי באיירן מינכן בחצי גמר טורניר אאודי, במינכן. . כבר אחרי 12 דקות היה ברור שגם הפעם החיים של האיטלקים לא הולכים להיות קלים, כשמהלך קבוצתו נהדר של הגרמנים הסתיים כשתומאס מולר דחק מקרוב.

מילאן ניסתה לחזור למשחק והחלה לתקוף את שערה של באיירן, אבל דווקא הגרמנים היו אלו שמצאו את השער בפעם השניה. בסטיאן שוויינשטייגר, שעלה כמחליף, לקח את הכדור בדקה ה-79, עבר שני שחקנים, פרץ אל הרחבה ובעט אל הפינה הרוחקה כדור נהדר, שקבע 0:2. לא עברו שתי דקות ומילאן מצאה שער מצמק, כשבעיטה חופשית של פירלו מצאה את שוערה של באיירן לא מרוכז, והכדור מצא את הרשת.

אלא שהגרמנים היו אלה שאמרו את המילה האחרונה. למעשה שתי המילים האחרונות: בדקה ה-89 הסתיימה התקפה מתפרצת של באיירן כשסנה הגיע מול השוער, הכדור נהדף, אך חזר אליו, ומול שער ריק הוא לא התקשה כלל. דקה מאוחר יותר ומילאן עברה מהפסד לתבוסה צורבת, כשמולר קיבל כדור קליל מול שער ריק, וקבע 1:4 למקומיים, שעולים לגמר הטורניר מול מנצ'סטר יונייטד.

מוקדם יותר עלו מנצ'סטר יונייטד ובוקה ג'וניורס למשחק ביניהן, ובדיוק לבכורה שכזאת קיווה אנטוניו ולנסיה. שחקנה החדש של מנצ'סטר יונייטד כבש את שער הניצחון מול בוקה בדרך ל-1:2 ולמקום בגמר הטורניר. ביונייטד היו עסוקים בימים האחרונים בעיקר בתקיפה של היריבה העירונית, הסיטי, שמחתימה כל מה שזז, והערב (רביעי) היא קיבלה עוד הזדמנות להציג את כוחה מול קבוצה ארגנטינאית קשוחה.

בדקה ה-22 עלתה מנצ'סטר יונייטד ליתרון מוצדק, כשבעיטה חופשית נהדרת של אנדרסון, שהסתובבה נהדר בדרכה אל הרשת. 3 דקות לפני סיום המחצית השניה הכפילו האנגלים את היתרון, כשאנטוניו ולנסיה, במשחק הבכורה שלו בשדים האדומים מוצא את הרשת. האקוואדורי עבר שני שחקנים וירה כדור נמוך וטוב, שהושמט על ידי שוערה של בוקה, בדרך ל-0:2. הארגנטינאים הצליחו רק לצמק בדקה ה-56 כשפדריקו אינסואה כבש לזכותם, אבל לא הצליחו למצוא את השיוויון.

נציגה בריטית נוספת שהשיגה ניצחון הערב היא ארסנל, שגברה על האנובר הגרמנית 0:1 באיצטדיונה הביתי. הגרמנים פתחו בקצב טוב, אבל 9 דקות מהפתיחה נכבש השער היחידי במשחק, בהמלך כדורגל נהדר. ואן פרסי התחיל מהלך מצויין שמצא את ססק פאברגס, וזה הגיע מול השוער ולא התקשה כדי לשלוח את הכדור פנימה, בדרך לניצחון.

מוקדם יותר הערב נפצע שחקן ווסטהאם, לואיס בואה מורטה, בצורה קשה במשחק הידידות של קבוצתו בבייג'ינג נגד טוטנהאם ונלקח להמשך טיפול בבית החולים. הפורטוגלי בן ה-31 נתקל בשחקן טוטנהאם, בנואה אסו-אקוטו ומאמן הפטישים, ג'יאנפרנקו זולה, סיפר: "הוא נלקח לבית החולים לצילומים ובדיקות ואנחנו מקווים שזה לא יהיה חמור"

במשחק עצמו הציגה טוטנהאם יכולת טובה יותר ושער של ג'רמיין דפו בדקה ה-75 הספיק לה כדי לנצח 0:1 ולעלות לגמר הטורניר. התרנגולים יפגשו שם את האל סיטי, שגברה על בייג'ינג 4:5 בפנדלים אחרי 1:1 בתום המועד החוקי. ג'אובני כבש עבור האל בדקה ה-9, וויליאם פול מובידו הקמרוני השווה עבור הסינים שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully