וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "החום קצת מעיק, התנאים טובים"

29.7.2009 / 16:51

מאמן נבחרת ישראל סיכם את שני ימי האימונים במסיבת עיתונאים בעין גדי. בורשטיין: "מתחילים להתגבש". אוחיון הצטרף

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה במחנה האימון שנערך בקיבוץ עין גדי והיום (רביעי) ערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן צביקה שרף והקפטן החדש, טל בורשטיין. אל הנבחרת הצטרף הגארד יוגב אוחיון, שחזר מחופשה בתאילנד, אך מנגד יניב גרין הפצוע עדיין שוהה בטיפולים במרכז הארץ וספק אם יגיע למחנה.

שחקני הנבחרת, יובל נעימי ורוברט רותבארט לא יערכו מחר אימון מאחר והשניים צמים את צום תשעה באב. "עשינו עד כה שני אימונים ואין לנו הרבה מה להגיד", אמר שרף. "להוציא את יניב גרין, כולם פה. אתמול מינינו את טל בורשטיין לקפטן וביום שני נטוס להולנד. אנחנו עובדים קשה מאוד. כל השחקנים תפוסים בשרירים מסוימים, אבל האווירה היא יוצאת מן הכלל. החום קצת מעיק, אבל התנאים טובים".

על החיסורים הרבים אצל היריבות באליפות אירופה, אמר שרף: "אני עוד לא יודע את ההרכבים הסופיים של הנבחרות האחרות. להוציא את גרמניה, שאם נוביצקי לא יהיה שם זה ישנה את פני הנבחרת, בשאר הנבחרות יש תחליף. לא נזלזל באף אחד. כולן נבחרות טובות ורציניות. שזה לא ינטע בנו שום רגש של זלזול".

על חסרונו הצפוי של עמרי כספי אמר המאמן הלאומי: "יש סגל של 16 שחקנים. לא יוזמן לסגל הזה אף שחקן אחר. כל שחקן הוזמן אחרי מחשבה ובדיקה רצינית ואחרי שקלול של כל התפקידים".

טל בורשטיין אמר: "התחלנו להתאמן פה ואנחנו עושים אימונים טובים וקשים. אנחנו מתחילים להתגבש וללמוד את הסגנון והשיטה שנשחק בה. החבר'ה והאווירה טובה וחיובית, כולם רעבים להצליח. זו הרגשה נפלאה לחזור לנבחרת אחרי שלושה קיצים ובטח לחזור לתפקיד הקפטן. הציפיות לא מפחידות אותנו. אנחנו משחקים כדי להצליח. לא היו ציפיות כאלה בשנים האחרונות כי הגענו מטורניר ההזדמנות האחרונה. יש לנו נבחרת מוכשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully