וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת העברתו של קולו טורה למנצ'סטר סיטי

מגן/קשר ארסנל ישחק בסיטי בארבע השנים הקרובות תמורת כ-11 מיליון ליש"ט. אוניל בטוח: "יש לסיטי צ'אנס לזכות באליפות"

מנצ'סטר סיטי לא עוצרת, והיום (רביעי) הקבוצה סיכמה על העברתו של מגן/קשר ארסנל קולו טורה. התכולים ישלמו לארסנל כ-14 מיליון ליש"ט תמורת השחקן מחוף השנהב, שצפוי לחתום לארבע שנים ולהשתכר כ-11 מיליון ליש"ט. פחות משבועיים אחרי שעמנואל אדבאיור עזב לסיטי תמורת 22 מיליון ליש"ט, חבר אליו טורה, שישתכר כ-90 אלף ליש"ט בשבוע. השחקן מחוף השנהב צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות במועדונו החדש, ולאחר מכן לחתום על חוזהו.

טורה בן ה-28 הוא אחד הבודדים בסגל ארסנל שזכה עם הקבוצה באליפות האחרונה שלה בשנת 2004, עונה שאותה סיימה הקבוצה ללא הפסד ליגה. טורה יצטרף לסגל החדש והנוצץ שתפר מרק יוז, כשרכש את רוקה סנטה קרוז, קרלוס טבס, גארת' בארי ואדבאיור.

בשנים האחרונות מכרה ארסנל את תיירי הנרי, פטריק ויירה, פרדי ליונברג, רובר פירס, ג'ילברטו, סול קמפבל, אשלי קול ודניס ברגקאמפ. ועתה ארסן ונגר צפוי לשמוע לא מעט קולות מחאה מצד האוהדים, שציפו כי הקיץ תתחזק קבוצתם.

ובינתיים מי שדואג להעביר את הלחץ למנצ'סטר סיטי הוא מאמן אסטון וילה, מרטין אוניל, שאומר כי לאחר שפיכת הכספים של התכולים, הם הופכים למועמדים רציניים לתואר האליפות. "סיטי לא פייבוריטים לזכות באליפות, אבל הם צריכים להיות. אם טורה מגיע, ואם הם ימשיכו להשקיע כסף, יש להם צ'אנס כמו לכל אחת לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully