וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורליצקי: "מכבי ת"א תוכל לשחק בהרכב החזק שלה"

29.7.2009 / 17:50

יו"ר בקרת התקציבים, עפר אורליצקי, אישר ששניידר העביר את הכסף שישמש כספי ערבויות. שינה ותייר עשויים להצטרף

הבעלים של מכבי תל אביב, אלכס שניידר, נתן היום (רביעי) הוראה להעביר מחשבונו סכום של ארבעה מיליון דולר בכדי שישמשו כספי ערבויות בבקרת התקציבים לתקציב המועדון לעונה הקרובה, וכך קרה לאחר מספר שעות כשהקבוצה עברה בבקרת התקציבים. במכבי תל אביב המתינו שהכסף שהגיע מבנק בקנדה יועבר לישראל ולא חששו שהכסף יונח על שולחן הבקרה.

מאוחר יותר הגיע הכסף, בתוספת הכסף שהועבר על ידי אגודת מכבי תל אביב, שהעבירה את חלקה בסך 800 אלף דולר ובכך הושלם עניין הערבויות לתקציב הקבוצה לעונת 2009/10. כעת מכבי יכולה לשחק בשבת בסגל מלא במשחק גביע הטוטו נגד בני סכנין וכל שחקני הרכש יוכלו לקחת חלק במשחק. יושב ראש בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, אישר את הדברים ואמר: "שניידר העביר את מלוא הכסף, כך גם אגודת מכבי תל אביב. כל תקציבה של מכבי תל אביב מאושר בבקרה, כל הערבויות הושגו ומכבי תל אביב תוכל לשחק בשבת בהרכב החזק שלה".

בתוך כך, ממשיך הבעלים שניידר במשא ומתן על מכירת הקבוצה עם איש העסקים היהודי-קנדי מיטשל גולדהאר. בין הצדדים חלה התקרבות קלה בימים האחרונים, אולם בשלב זה רחוקים עדיין הדברים מסיכום כזה או אחר וכלל לא ברור אם עסקת המכירה תצא בסופו של דבר אל הפועל.

במכבי תל אביב מקווים מאוד שיתאפשר להם לעבות את הסגל בלפחות שני זרים נוספים. גורם בצוות המקצועי אמר: "הובטחו לנו בלם, קשר וחלוץ ואני מקווה שכך אכן יהיה". במכבי ממשיכים בחיפושים אחר קשר אחורי. כפי שפורסם אתמול, שני המועמדים המרכזיים הם הקשר הסלובני, אנדריי קומאץ', שנבחן במחנה האימון והצליח להרשים את הצוות המקצועי, איתו נערכו עם סוכניו מספר שיחות. שם נוסף שנמצא על הפרק הוא הקשר הגנאי, מארק אדוסיי, בן 32 עם עבר עשיר בליגה האיטלקית, ששוחרר לאחרונה מקבוצת בארי, שעלתה לליגה הראשונה ונכון לעכשיו הוא שחקן חופשי.

במכבי תל אביב מחפשים כרגע מקורות מימון נוספים על מנת למצוא תקציבים לצרף זרים נוספים כאשר בשלב זה מסרב שניידר להוציא מכיסו כספים נוספים, דבר שמונע מהצוות המקצועי של הקבוצה להחתים זרים שנמצאים על הפרק.

היום ישוחחו ראשי הקבוצה עם גלעד קצב בנוגע לצירופם של הבלם יקיר שינה והקשר תומר תייר. ממכבי תל אביב נמסר: "אם השחקנים האלה ישתגעו בדרישותיהם הכספיות, הם לא יהיו במכבי. נשמח לראות אותם בקבוצה, אבל רק במסגרת התקציבית שיש לרשותנו".

עדכון ראשון: 12:43
עדכון אחרון: 17:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully