וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הגול שלי לא חשוב, חשוב שניצחנו"

שער בכורה לפורטוגלי במדי ריאל, ב-2:4 על קיטו. ארבלואה: "החתימה שלי בריאל סגורה". חלב סירב לעבור לאינטר

אחרי הצילומים, הראיונות, והרעש סביב משחק הבכורה שלו בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו עבר לשלב הבא - כיבוש שערים. הלילה (בין שלישי לרביעי) הרשית הפורטוגלי את השער הראשון שלו כשחקן ריאל מדריד, במשחק ידידות בו ניצחו הספרדים 2:4 את ליגה דה קיטו האקוודורית. השער של הפורטוגלי היה הראשון במשחק, והוא נכבש מהנקודה הלבנה. כריסטוף מצלדר ושחקני קבוצת הנוער אסטבן גראנרו ואלברו נגרדו כבשו אף הם, וריאל עלתה לחצי גמר גביע השלום נגד יובנטוס.

"אני שמח שכבשתי בפעם הראשונה בחולצה הלבנה", אמר הפורטוגלי בסיום שהיה מרוצה גם מהשער וגם מהניצחון. "המאמן עושה ניסויים כרגע, וצריך לכבד את זה, אנחנו רק בתחילת העונה וצריך לשמור על שקט. הגול שלי לא חשוב, חשוב שניצחנו, אבל הכי חשוב זאת הצורה ששיחקנו". רונאלדו התייחס ליובנטוס, היריבה בחצי גמר גביע השלום, ואמר: "זה מועדון ענק ומבחן גדול לפני הליגה, זה משחק חשוב מאוד. אנחנו מכירים את השחקנים שלהם וזה יכול לעזור".

המגן הימני של ליברפול, אלברו ארבלואה, אישר כי יחתום בשורות ריאל מדריד. הספרדי, שנמצא כרגע בחופשה במולדתו, אמר ל"מארקה": "החתימה שלי בריאל סגורה". השחקן צפוי לחזור למועדון בו החל את הקריירה שלו. ריאל תשלם לליברפול ארבעה מיליון יורו, והמגן יחתום על חוזה לארבע עונות. ה"אס" טוען כי ריאל מדריד מעוניינת להחתים שחקן נוסף של ליברפול - צ'אבי אלונסו, והיא מוכנה לשלם עבורו 27 מיליון יורו.

חלב סירב לעבור לאינטר

חגיגת העברתם של איברהימוביץ' לברצלונה ואטו לאינטר, השכיחה מעט את מעורבותו של קשר בארסה, אלכסנדר חלב, בעסקה. השחקן מסרב להיות מושאל לאינטר, וההערכה היא שאלופת איטליה תתמקד עתה בדקו הפורטוגלי או אנטוניו קסאנו האיטלקי.

חלב היה אמור לעבור כחלק מהעסקה שהעבירה את אטו לאינטר ואת זלאטן לברצלונה, ו"הגאזטה דלו ספורט" מדווח כי הוא מעוניין לעבור לשטוטגרט. האיטלקים מתמקדים בעיקר בקשר דקו, שאולי ירצה לשחק תחת ז'וזה מוריניו. צ'לסי הודיעה בעבר כי היא דורשת 18 מיליון ליש"ט עבור דקו וריקרדו קראבליו, ועתה הכדור בידיים של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully