וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: פנאתינייקוס בצרות

הקבוצה של האנק טן קאטה הפסידה בחוץ 3:1 לספרטה פראג. 0:5 לאנדרלכט על סיבאספור. רק 0:0 ללבסקי סופיה בבאקו

עוד רבות ידובר על שיטת ההגרלה החדשה של מוקדמות ליגת האלופות שהנהיג מישל פלאטיני. השיטה, שקובעת כי קבוצות אלופות לא יכולות לפגוש קבוצות לא אלופות, נועדה להכניס נציגות של כמה שיותר מדינות לשלב הבתים. המשמעות היא, כפי שהאנק טן קאטה מאמן פנאתינייקוס למד על בשרו, היא שקבוצות לא אלופות צריכות לעבוד קשה הרבה יותר בדרך לשלב הבתים.

הערב (שלישי) נפתחו משחקי מסלול הלא אלופות במפגש מסקרן בפראג. קבוצת המיליונים של פאו ירדה עם הפסד 3:1 לסגנית אלופת צ'כיה. יאן הולנדה (26) וקמיל ואצ'ק (32) סידרו פתיחה מהממת למארחים. ג'יבריל סיסה חלוץ הרכש של היוונים החמיץ פנדל כעבור שלוש דקות, אבל דימיטריס סלפינגידיס הצליח למזער נזקים עם שער חוץ חשוב בדקה ה-67, אבל המילה האחרונה הייתה של לובוש קאלודה, המושאל מצסק"א מוסקבה, שקבע 1:3 בדקה ה-86 וסיבך את טן קאטה לקראת הגומלין.

אנדרלכט כבר עם רגל אחת בסיבוב הבא לאחר ניצחון ביתי 0:5 על סיבאספור הטורקית. שערים של טום דה סוטר (17), מבארק בוסופה (22) ותומאס שאטל (32) סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה. דה סוטר השלים צמד 14 דקות לפני הסיום וניקולאס פרוטוס חתם בתוספת הזמן. יאניק קמאנאן נכנס כמחליף בדקה ה-46 בשורות סגנית אלופת טורקיה.

במסלול האלופות, נפרדה לבסקי סופיה בתיקו 0:0 במשחק החוץ שלה מול אינטר באקו האזרית. המאמן הסרבי רטקו דוסטניץ' ערך בכורה על הקווים לאחר שהחליף את אמיל ולב המפוטר. על הדשא פתחו אלין טופוזאקוב וסדריק ברדון אך לא הצליחו להכניע את אלופת אזרבייג'אן והעבירו את ההכרעה לשבוע הבא בסופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully