וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו: "כבוד גדול להתאמן תחת מוריניו"

הרומן בין החלוץ הקמרוני והמאמן הפורטוגלי באינטר התחיל. מוריניו לא נשאר חייב, ומיהר להחמיא חזרה: "רציתי אותו עוד בצ'לסי"

AP

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: רן צימט

אחרי שבועיים של שמועות, משאים ומתנים וספקולציות אין סוף, נסגרה סוף סוף עסקת איברהימוביץ'-אטו, ששלחה את החלוץ השבדי לאלופת אירופה מברצלונה, בעוד הקמרוני עשה את הדרך ההפוכה ונחת באינטר. ובעוד שזלטאן הוצג בספרד אמש (שני), הגיע הערב תורו של אטו להתייחס לקבוצתו החדשה, ובעיקר - למאמנו החדש, ז'וזה מוריניו."במשך שנים היתה לי האפשרות לשחק עבורו, אבל זה מעולם לא קרה. אני רוצה להחזיר לו על האמון שלו בי. זה כבוד להתאמן תחתיו", פתח אטו את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן אינטר, ושיבח את המאמן הפורטוגלי.

מוריניו עצמו נכח במסיבת העיתונאים, ואחרי שהחלוץ הקמרוני סיים לדבר הגיע תורו של "המיוחד" להרעיף מחמאות חזרה. "אטו הוא כמוני - מישהו שהולך הביתה עצוב אם הוא הפסיד משחק גדול. רציתי אותו כשאימנתי בצ'לסי, אבל ברצלונה סירבה. יש לי הרבה אמון בסגל שלנו, ואני מאושר שסמואל הצטרף אליו".

החלוץ סירב להתייחס להשוואות שקשרו אותו עם איברהימוביץ' במשך השבועיים האחרונים. "אני אטו, אני לא רוצה שישוו אותי לאף אחד אחר. זלטאן? אני מאחל לו בהצלחה בברצלונה - הבית שלי בחמש השנים הקודמות". לאחר מכן, דיבר אטו על כך שאיברהימוביץ' נישק את החולצה של ברצלונה, והכעיס את אוהדי אינטר. "אם הוא נישק את החלוצה, יופי לו. אני לא עושה את זה, כי אני רוצה לתת את התגובה שלי על כר הדשא".

אטו בן ה-28 אף התייחס לטענה כאילו הליגה האיטלקית נחלשה בשנים האחרונות, ומיהר לבטל אותה. "הרמה של הליגה באיטליה לא נחלשה. יש בליגה הרבה שחקנים טובים". אטו צפוי לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו ב-8 באוגוסט, אז תפגוש אינטר את לאציו, במשחק הסופר-קאפ המסורתי שמפגיש את האלופה ומחזיקת הגביע האיטלקי.

עבור החלוץ, זו תהיה הזדמנות ראשונה לפגוש גם את הקהל האיטלקי, שלא פעם היה מעורב בתקריות גזעניות. החלוץ הקמרוני לא חושש. "גזענות היא בעיה של חינוך יותר מכל דבר אחר, ואני מצפה מהפוליטיקאים לטפל בנושא. אני גאה בצבע העור שלי", אמר חלוצה החדש של אלופת איטליה, שילבש את הספרה 9 בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully