וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את פאסוס פריירה 0:1

אלירן עטר המחליף העניק לבני יהודה ניצחון חמישי ברציפות במוקדמות הליגה האירופית - 0:1 על פאסוס פריירה הפורטוגלית

שחקני בני יהודה, אסי בלדוט, אלירן עטר חוגגים. ברני ארדוב
חילוף ששווה שער. עטר עם בלדוט/ברני ארדוב

סיפור ניצחונה של בני יהודה על פאסוס דה פריירה הפורטוגלית מסתכם בשתי מילים: אלירן עטר. עוד לפני המשחק החליט גיא לוזון מסיבות מקצועיות או חינוכיות לספסל את הכישרון. בדקה ה-52, מאס המאמן ביכולת ההתקפית הבינונית של שחקניו והכניס את עטר למגרש. שלוש דקות לאחר מכן, בנגיעה קלילה מעל השוער, כבש החלוץ את שער היתרון, שהפך לשער ניצחון ב-0:1 של הזהובים.

אחרי שטיילו מול סימורג ודינאבורג, נתקלו הזהובים ביריבה הפורטוגלית הצנועה. פאסוס בהחלט חזקה משתי היריבות הקודמות, אך ניכר עליה שהליגה האירופית לא בראש מעייניה. שחקני פאסוס נראו אדישים, הציגו יכולת בינונית ולמרות שהגיעו למספר מצבים, בעיקר מטעויות בהגנה ומצבים נייחים, לא נראו כמו קבוצה מאיימת.

בני יהודה הייתה פחות מרשימה הערב ממשחקיה הקודמים, אבל בשורה התחתונה - המסע המופלא שלה באירופה נמשך. ניצחון חמישי ברציפות. עדיין ללא ספיגת שער. לוזון היה שמח ורגוע יותר מ-0:2, אבל הניצחון הזה מהווה תעודת כבוד ענקית לכדורגל הישראלי ולמועדון הצנוע הזה, בסך הכל בעונתו השנייה במפעל אירופי.

נחזור לדקה ה-55. זה התחיל בפדרו גלבאן, המשיך באסי בלדוט שהגביה והמשיך בצ'יפ קטן וקליל מבית היוצר של אלירן עטר. לפני כן, הספיק משה ביטון, שפתח בהרכב, להחמיץ פעמיים ממצבים קורצים. גם מהראן ראדי רשם החמצה גדולה. גם הרכש עומרי אפק, בהופעת בכורה, לא עורר את הזהובים לכיבוש השער השני. ובכל זאת, לאור מה שהראתה פאסוס, גם התוצאה השבירה של הערב צריכה להספיק לבני יהודה בגומלין בשבוע הבא בפורטוגל.

מהלך המשחק

דקה 20: גלבאן הפתיע כשבעט כדור חופשי מ-40 מטרים אלכסונית לעבר השער, קאסיו הדף לקרן. כדור הקרן הוגבה על ידי ראדי וביטון המשיך מהאוויר ליד הקורה.

דקה 23: מתפרצת קטלנית של בני יהודה בסופה גלבאן הכניס כדור עומק לראדי, שנותר לבד מול קאסיו, אבל משבעה מטרים בעט החוצה.

דקה 24: לאנדריניו בחן את איינוגבה, שהיה במקום וקלט.

דקה 28: פדריניה חטף כדור מאבו זייד על מפתן הרחבה ובעט כדור חזק, איינוגבה היה עירני והדף לקרן.

דקה 44: גלבאן להטט באגף שמאל, הגביה לרחבה, קאסיו פספס, אבל ביטון נגח חלש מזווית קשה ומגן פאסוס הרחיק מהקו.

דקה 55: גול! בלדוט הקפיץ כדור לרחבה ועטר המשיך מהאוויר מעל השוער. 0:1 לבני יהודה.

דקה 57: ריקרדו הגיע לעמדה טובה, אבל איינוגבה הדף את הנגיחה שלו. שניות לאחר מכן איבד גארידו לבאיאנו שבעט מ-20 מטרים, השוער הניגרי קלט ללא קושי.

דקה 62: אוזייה עלה לכדור חופשי וניצל יציאה לא טובה של איינוגבה כדי לנגוח מעליו, אך הכדור חלף גבוה מעל השער.

דקה 69: הזדמנות מצוינת לפאסוס. ז'ורז'יניו נשאר חופשי במהלך כדור קרן שהגיבה פדריניה ונגח ליד הקורה.

דקה 90+2: רונדון הגיע לעימות ישיר מול איינוגבה, לאחר טעות של גארידו. השוער השתטח ומנע שוויון דרמטי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי, לירוי צעירי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, פדרו גלבאן (איציק עזוז, 88), אסי בלדוט (עומרי אפק, 71), משה ביטון (אלירן עטר, 52)

הרכב פאסוס: קאסיו, אוזייה (ליל, 86), קלי ברוויל, ז'ורז'יניו, ריקרדו, פדריניה, לאונל אולימפיו, באיאנו, פיליפה אנוסיסאו, לאנדריניו (כריסטיאנו, 62), רומאו טורס (מריו רונדון, 82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully