וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין מונה לקפטן נבחרת ישראל

28.7.2009 / 17:29

אחרי התלבטיות של חודשיים החליט צביקה שרף להעניק לבורשטיין את תפקיד קפטן הנבחרת בפעם השנייה בקריירה שלו

נבחרת ישראל פתחה היום (שלישי) מחנה אימון בן שלושה ימים בעין גדי. הנבחרת הגיעה למתקן האימונים בשעות הבוקר, ואחר הצהריים ערכה אסיפה בה הודיע המאמן הלאומי צביקה שרף על מינויו של טל בורשטיין, שחקנה של מכבי תל אביב, לקפטן הנבחרת. עם ההכרזה של שרף על בורשטיין כקפטן הנבחרת נעמדו שחקני הנבחרת והריעו לבורשטיין, שחוזר לנבחרת הקיץ לראשונה אחרי ארבע שנים.

מינוי הקפטן נשמר בצורה חשאית מאז תחילת ההכנות לאליפות אירופה, כשבורשטיין היה המועמד המוביל לתפקיד ביחד עם עידו קוז'יקרו. בורשטיין ישמש בתפקיד בפעם השנייה בקריירה שלו, אחרי שמונה בפעם הראשונה בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2005, בעקבות משבר הביטוח הקודם.

בורשטיין התייחס למינוי ואמר: "אני שמח לחזור לנבחרת לאחר מספר שנים שלא הייתי בפעילות במדים הלאומיים. אני אעשה את הכל למען הצלחת הנבחרת הלאומית, שמאוד חשובה לי. אני שמח שכל השחקנים רציניים ואוהבים את הנבחרת ומקווים להגיע להישגים".

בורשטיין (29), החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של בני הרצליה, ואף זכה עמה באליפות ליגת העל לנוער. בשנת 2000, בתור קפטן נבחרת העתודה, זכה בסגנות אליפות אירופה לנבחרות עתודה, שרק הפסד בשניות הסיום לסלובניה מונע מהנבחרת תואר אירופי. לאחר אותה אליפות חתם במכבי תל אביב, בה שיחק עד העונה. בסוף עונת 2005/6 היה אמור בורשטיין לעבור לג'ירונה, אך פציעה ברגלו טרפדה את המעבר והוא חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב, שהסתיים השנה. במדי הצהובים רשם בורשטיין עד כה 8 אליפויות, 6 גביעי מדינה ו-3 זכיות בגביעי אירופה.

כאמור, היום החלה ישראל את מחנה האימון בעין גדי כמתוכנן אחרי שאתמול פתחה באופן רשמי את אימוניה לקראת אליפות אירופה בפולין. מי שנעדר ממחנה האימונים הוא יניב גרין הפצוע, שאם ירגיש טוב יותר בימים הקרובים ישוב לאימונים. הנבחרת תקיים בימים רביעי וחמישי שני אימונים ביום בעין גדי, ובשישי אימון בוקר שלאחריו ישובו השחקנים לבתיהם. ביום ראשון, יערכו השחקנים אימון בהדר יוסף, ובלילה שבין ראשון לשני יטוסו להולנד שם יקיימו ביום שלישי משחק אימון מול הנבחרת המקומית. בהמשך השבוע תקיים ישראל משחק נוסף מול הולנד ומשחק מול נבחרת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully