וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק אדוסיי מועמד למכבי ת"א

28.7.2009 / 16:52

הגנאי בן ה-32 שמחזיק ברזומה מרשים, עשוי לחזק את הקישור הצהוב. ההנהלה מחכה להפקדת ערבויות חדשות של שניידר

הקשר הגנאי מארק אדוסיי מועמד להגיע למכבי תל אביב והוא הצטרף לרשימת המועמדים לחזק את הצהובים בעמדת הקשר האחורי, כשגם הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שהרשים במחנה האימונים של הקבוצה בהולנד, מועמד.

אדוסיי הוא שחקן חופשי שעלות עיסקת הבאתו, במידה ותצא אל הפועל, היא בסביבות 350 אלף דולר. לאחרונה נערכו מספר שיחות עם סוכניו ובצוות המקצועי התרשמו מאוד מהשחקן, אך נכון לעכשיו הדברים גם תלויים כמובן בכספים שיעביר הבעלים אלכס שניידר.

אדוסיי, שיהיה בן 33 בסמפטמבר, מחזיק ברזומה מרשים כשמלבד 10 הופעות בנבחרת ארצו, הוא שיחק שנים ארוכות באיטליה. למרות שהוא לא שיחק בהרבה משחקים בעונה האחרונה, בין היתר בגלל שסבל מפציעה, מדובר בשחקן מנוסה ופיזי, קשר אחורי קלאסי, בדיוק כמו שמחפשים במכבי כבר תקופה ארוכה.

אגב, אם אדוסיי אכן יגיע תהיה זו למעשה קדנציה שנייה שלו בישראל לאחר שכבר שיחק חצי עונה בהפועל פתח תקוה, אז עוד כשחקן אלמוני, ב-1995. ב-1996 חתם הקשר שמשחק במרכז המגרש בלצ'ה האיטלקית, אליה הוא השתייך עד 2001. יחד עם זאת, במהלך התקופה הזו הוא הושאל פעמיים לאוניאו לייריה הפורטוגלית וכן לבלינזונה השוויצרית. ב-2001 עבר לקונסנצה מהסרייה B ובהמשך שיחק בסמפדוריה הגדולה, ממנה הושאל גם לפיאצ'נזה ולטורינו.

מ-2006 ועד 2008 שיחק בקטאניה מהסרייה A ולבש את מדיה 58 פעמים. בינואר האחרון הצטרף אדוסיי לבארי שעלתה בסיומה של העונה לסרייה A, אך שיחררה אותו לפני מספר שבועות. בסך הכל שיחק הגנאי ב-7 קבוצות איטלקיות ב-12 השנים האחרונות.

מכבי תעלה ללא שחקני רכש נגד סכנין?

הנהלת מכבי תל אביב ממתינה שהבעלים אלכס שניידר יעביר עד מחר ערבויות בגובה ארבעה מיליון דולר לבקרת התקציבים, כשאם הוא לא יעשה זאת עד מחר משמעות הדבר היא שבמשחק גביע הטוטו, ביום שבת נגד בני סכנין, תיאלץ הקבוצה להופיע ללא שחקני הרכש החדשים.

לוואלה! ספורט נודע כי לפני כשלושה שבועות משך שניידר את כל הערבויות מהבקרה התקציבית ונכון לעכשיו אין לקבוצה כל ערבויות המופקדות במשרדי הבקרה. הפרטים הללו מתווספים למצב הלא ברור לגבי המשך דרכו של שניידר כבעלים במועדון.

נכון להיום ידוע שבנוסף לקנדי מיץ' גולדהאר, שהביע התעניינות ברכישת המועדון, ישנם גורמים נוספים שנמצאים בקשר עם שניידר, אולם מועמדותם נמצאת בסבירות נמוכה יותר ונכון לעכשיו גולדהאר הוא הרציני מבין כולם. במכבי מצפים להתפתחויות בימים הקרובים וקודם כל להפקדת הערבויות מחר בבקרה.

תמיר כחלון, שערך אתמול אימון ראשון בקרית שלום, נמצא על סף חתימה על חוזה חדש ומשודרג לשלוש שנים בקבוצה. כרגע חתום כחלון על חוזהו הישן, מלפני הבוררות. החתימה תתבצע אחרי ט' באב. כחלון אמר למקורביו כי הוא נרגש מאוד להתחיל בדרך החדשה, וכי כעת כל מה שמעניין אותו זה לשחק כדורגל ולהצליח בעונה הקרובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully