וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת גרין וקוז'יקרו: פרקאצ'ין בספק ליורובאסקט

סנטר קרואטיה, ששובצה בבית הישראלי באליפות אירופה, פצוע במרפקו. רוסיה איבדה את קירילנקו, לחץ גם בצרפת

אנדריי קירילנקו הודיע רשמית כי לא ישתתף באליפות אירופה, שתיפתח ב-7 בספטמבר בפולין. בתחילת החודש אמר סוכנו של קירילנקו כי הפורוורד יעדיף להיעדר מהתחרות, אך מאמן רוסיה, דייויד בלאט, כלל את שחקנה של יוטה ג'אז בסגל הנבחרת, שמא יחליט בכל זאת להשתתף. היום (שלישי) התברר סופית כי קירילנקו לא ייקח חלק בתחרות.

לפי בלאט, קירילנקו הגיע למחנה האימון של הנבחרת והסביר לו ולשחקנים כי סיבות אישיות מונעות ממנו לשחק במדי רוסיה. בלאט מקווה שחסרונו של קירילנקו לא יפגע ברוסיה, ומצפה שאת תפקיד המנהיג ימלא קלי מקארתי, שזומן במקומו של ג'יי.אר הולדן. אלופת אירופה תשחק בטורניר בבית ב', יחד עם גרמניה, לטביה והנבחרת שתעפיל מטורניר ההזדמנות האחרונה.

מכה לקרואטיה, לחץ בצרפת

גם ההכנות של נבחרת קרואטיה לקראת אליפות אירופה קיבלו מהלומה לא פשוטה, לאחר שהקפטן הוותיק ניקולה פרקצ'ן בן ה-33 צפוי להיעדר בשלושת השבועות הקרובים בעקבות פציעה במרפקו. מאמן הנבחרת יסמין רפשה איגד את שחקניו כהכנה לקראת האליפות, אבל פרקאצ'ן בן ה-33, שכבר שיחק עם קרואטיה בחמש אליפויות אירופה, נאלץ להביט בהכנות מהצד.

"בשבוע הבא יגיעו הבדיקות, ורק אז נדע מה הסיכויים שלו לחזור לאליפות", אמר רפשה על האליפות, שתיערך בפולין בספטמבר, "חוץ ממנו כל הבחורים הגיעו מוכנים, כולם קיבלו תוכניות אישיות ועמדו בכולן". קרואטיה, כזכור, שובצה בבית המוקדם יחד עם ישראל, מקדוניה ויוון.

* דאגה רבה נרשמת בשורות נבחרת צרפת, שמתכוננת לטורניר ההזדמנות האחרונה. הבשורות הרעות העיקריות מגיעות מכיוונו של טוני פארקר, שצפוי להחמיץ את משחק האימון של הנבחרת מול הונגריה ביום חמישי בעקבות נקע בקרסולו הימני, והוא גם עשוי להחמיץ את המשחק מול איטליה בשבוע הבא בטורניר.

כמו כן, בשורות מדאיגות מגיעות מכיוונו של ג'ואקים נואה, שעדיין לא הסדיר את הביטוח, וקבוצתו שיקגו בולס דורשת שיחזור לארה"ב. כרגע נואה עזב את המחנה הצרפתי, בתקווה להסדיר את העניינים עד השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully