וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן קזו חתם בעירוני רמת גן

28.7.2009 / 12:06

הסנטר האוסטרלי (2.10, 23) ממוצא לבנוני, יהיה הזר הראשון בקבוצה של דני גוט. בעבר הוזכר כמועמד לחיזוק לנבחרת לבנון

עירוני רמת גן החתימה הבוקר (שלישי) את הסנטר האוסטרלי ג'וליאן קזו, שסיים את העונה שעברה במדי כרונינגן ההולנדית. קזו (2.10, 23), הוא למעשה הזר הראשון של הקבוצה שהודיעה בתחילת יולי על סיכום עם הגארד טוריי תומאס, שגם כן שיחק בכרונינגן, אך לאחר דין ודברים לא הגיעו המגעים לכדי חתימה. המאמן דני גוט עסוק בימים אלה בסגירת הסגל, וברמת גן מקווים שכבר בימים הקרובים יחתמו בקבוצה שחקנים נוספים. היו"ר בני ברנר הוסיף בהודעה שהוציאה הקבוצה: "קזו יתאים לשיטת המשחק ולסגל המתוכנן ברמת גן".

דני גוט התייחס להחתמה באתר מנהלת הליגה: "מדובר בסנטר אוסטרלי צעיר מאוד. הוא מאוד נייד עבור גובהו ורב-גוני. הוא מסוגל לייצר נקודות ומצטיין בריבאונדים ובחסימות. אני מאמין שהוא יהיה אחד השחקנים המרכזים שלנו בעונה הבאה, כיוון שהוא יוכל לתרום במידה שווה בשני צידי המגרש".

האזרחות אותה מחזיק קזו היא אוסטרלית, אך הוריו של השחקן הם לבנונים, והשחקן הוזכר לא פעם כמועמד לחיזוק לנבחרת השכנה. קזו החל את קריירת המשחק המקצוענית שלו במדי קבוצת ווסט סידני רייזורבקס, ואף היה חלק מהנבחרת האוסטרלית הצעירה, אך את הפריצה הגדולה בקבוצה עשה רק בעונת 2007/8 אז רשם 11.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בסידני ספיריט, ואחרי 13 משחקים בהם רשם 15.2 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-1.9 חסימות, תחום בו הוביל את הליגה האוסטרלית, עבר לכרונינגן. בהולנד רשם קזו 11.5 נקודות ו-7.9 ריבאונדים, וגם שם הצטיין בתחום החסימות עם 1.5 חסימות למשחק, מה שהציב אותו במקום השני בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully