וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטנציאל השיפור של אוקפור אין סופי"

טרייד צ'נדלר - אוקפור נסגר סופית וג'ף באוור, הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, הסביר מדוע הסכימה קבוצתו לעסקה עם שארלוט

לאחר מספר ימים של משא ומתן, הושלמה היום (שלישי) העסקה המדוברת בין ניו אורלינס הורנטס ושארלוט בובקטס, במהלכה יעבור טייסון צ'נדלר משורות הראשונה לשניה, כאשר אמקה אוקפור יעשה את הדרך ההפוכה. "לאמקה יש ממוצעי ריבאונדים ונקודות בקליבר של אולסטאר", אמר לאחר העסקה ג'ף באוור, הג'נרל מנג'ר של ההורנטס.

"פוטנציאל השיפור שלו הוא אין סופי כשאתה שם אותו על המגרש עם כריס פול. אנחנו מעריכים את מה שטייסון עשה עבורנו ומאחלים לו בהצלחה, אבל הכוונה שלנו בקיץ הזה היתה להשתפר, ואנחנו מרגישים שהטרייד הזה הוא צעד חיובי בכיוון הזה", הוסיף באוור.

אוקאפור (26, 2.08 מ') נבחר שני בדראפט 2004 וחתם בבוקאטס לשש שנים תמורת 72 מיליון דולר, ובעונה שעברה הוא רשם ממוצע של 13.2 נקודות ו-10.1 ריבאונדים במשחק. צ'נדלר, בן גילו של אוקאפור, גבוה יותר (2.16 מ'), ובעונה שעברה רשם ממוצע של 8.8 נקודות ו-8.3 ריבאונדים. מאמן שארלוט, לארי בראון, הטיל ספק בתשוקה של אוקאפור למשחק בשלהי העונה שעברה. "הוא חייב לעבוד על המשחק שלו", אמר אז בראון, "אין הרבה טובים כמוהו, אני רק רוצה שישחק עם תשוקה כי בספורט הכל עובר מהר מאוד". כעת, ינסה בראון להסתדר עם תשוקת המשחק המפוקפקת של צ'נדלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully