וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבון ג'פרסון ממשיך במכבי חיפה

28.7.2009 / 7:19

הפורוורד בן ה-22 חתם לעונה נוספת בסגנית האלופה. ג'ף רוזן: "זאת הצהרה לכך שנשאף גם העונה להגיע לפיינל פור"

סגנית אלופת המדינה בכדורסל, מכבי חיפה, הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו לעונה נוספת של כוכב הקבוצה מהעונה שעברה, הפורוורד, דבון ג'פרסון. האמריקאי זכה בעונה שעברה בתואר השחקן השישי של העונה על ידי מנהלת הליגה, אחרי שסיים את עונתו המקצוענית הראשונה עם ממוצע של 16.7 נקודות ו- 7.9 כדורים חוזרים למשחק ב- 28 המשחקים בהם שותף.

ג'פרסון (22, 2.03 מ') רשם לזכותו דאבל דאבל בכל שבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה בסיום העונה שעברה, כשהפך לאחד מהשחקנים הדומיננטיים ביותר בליגה. "אני מאד שמח לחזור למכבי חיפה, באמת הרגשתי בבית בישראל ובחיפה ואני רוצה לסייע לקבוצה להגיע רחוק עוד יותר בעונה הקרובה", אמר ג'פרסון לאחר חתימתו.

"דבון היה שחקן מפתח מבחינה התקפית אצלנו בעונה שעברה", אמר מאמן הקבוצה אבי אשכנזי, "מוסר העבודה הגבוה שלו, היצר שלו לנצח, והיכולת ההתקפית המתפרצת שלו מציבים אותו כאחד מהשחקנים הכי דינמיים בישראל".

"אנו שמחים מאד להחזיר את דבון לחיפה", אמר בעליה של הקבוצה ג'ף רוזן, " זה היה תענוג לצפות בדבון משפר את ביצועיו וכישוריו במהלך העונה שעברה עד להגעתו להיות כח בכדורסל הישראלי. החתמתו היא הצהרה שמכבי חיפה תשאף גם העונה להגיע לפיינל פור".

היום ומחר יתקיים מחנה המבחנים של מכבי חיפה וחברת טריאנגל במיאמי, בהדרכתם של מאמן הקבוצה אבי אשכנזי ועוזריו אלעד חסין ומיקי גורקה, במטרה לאתר כשרונות הן למכבי חיפה והן ל"מרנין" טבעון מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully